[A][A]Piaggio Zip SP (H2O model)

Status
Not open for further replies.

RsMaNiAk!

Well-Known Member
Te koop:

Een Piaggio Zip SP (H2O model) die in de 10e maand van het jaar 2002 gekocht is. De Zip heeft 13000 km gelopen maar is dealer onderhouden en de standaard cilinder is bij de 8000 km “gehoond”. Er is een aankoopbewijs aanwezig en de scooter wordt geleverd met 2 helmen en 2 sloten.

Onder de Zip is het volgende gemonteerd:
- Athena 70cc (zit er net onder heeft nog niet eens 500 km’s gedraaid)
- Bidalot C20 uitlaat (vrijwel roestloos)
- Race bougie (dure uitvoering)
- NGK bougiedop (zit er net een halve week op)
- Forza achterveer (kleur oranje, is verstelbaar)
- Nieuw spruitstuk (maandje oud)
- Michellin ML50 voor- en achterband (amper versleten)

Bij de Zip worden de standaard cilinder en uitlaat bijgeleverd (deze verkeren in topstaat). Standaard zit er op deze Zip SP een 17,5 mm carburateur. De V-snaar is ook pas vervangen dus deze kan ook weer voor een lange tijd mee!

Eventueel kan er een toerenbegrenzer bijgeleverd worden op afstandbediening.

De scooter is helemaal top afgesteld en rijdt dus perfect. Het complete elektrische gedeelte werkt zonder uitzonderingen en hij start dus ook met 1 druk op de knop. Aan deze Zip hoeft de komende tijd weinig te gebeuren aangezien bijna alle onderdelen al vernieuwd zijn.

Kortom; een perfect lopende scooter ZONDER mankementen die er als een plaatje uitziet! Veel suc6 met bieden. Een vraagprijs heb ik niet dus hoogste bod geldt (indien dit met mijn minimum bedrag overeen komt uiteraard). Voor vragen kunt u mailen.

Op de foto staat de Zip zonder achterspatbord, deze wordt uiteraard wel meegeleverd!

Scoot.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Dat vind ik té weinig! Scooter is amper 1,5 jaar oud en heeft diverse nieuwe onderdelen. Verzekering tot mei zit er ook bij.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top