[A][A] MHR Kop, Powerbox, Begrenzer, Slakkenhuis + Evo 50 zuiger

Status
Not open for further replies.

Nys

Helemaal!
Ik heb hier voor jullie het volgende liggen:

- MHR 70 LC Cilinder-kop voor mina. hori.
*113km gereden
*temperatuursensor afgebroken bij eerste keer er op zetten, maar is netjes dichtgemaakt
* Weg omdat de team waar hij afkomt dood is

= 30 excl.

- M.A.C.S.I. Viton powerbox
* Alleen de powerbox zelf + handleiding
* Weg omdat ik geen zin heb om met bimotion de correcte lengte van de slang en diameter uit te rekenen
* Op Semi-snelle setup's best leuk effect (denk mhr replica, corsa, eurocilinder etc.)

= 10 excl.

- Polini Evo 50 CC 10 pen zuiger mina. hori.
* NIEUW, heeft er alleen maar ingezeten dus 0km gereden.. alleen 2 keer gestart
* Weg omdat er een andere cilinder was gekocht nadat de nieuwe zuiger erin gezet was.. (een weekje daarna)
* Is gewoon de stnd maat dus geen B-tje ofzo..

= 20 excl

- Slakkenhuis voor mina. hori.
* 1500km erop gezeten
* inclusief de schroefjes die op je vliegwiel moeten
* Weg omdat ik een andere had gekocht om die te bewerken en dat was goed gegaan dus deze is nu overbodig

= 10 excl

- Rpmext12 CGC begrenzer met afstandbediening
* 1000km erop gezeten, nooit problemen mee gehad
* Eenvoudig aftestellen door een schroefje te verdraaien, voor de rest geen handleiding aanwezig maar ik ben wel bereid om uitgebreid uitteleggen :)
* Zitten nog vrij nieuwe batterijen in de afstandbediening
* Weg omdat ik een binnenrotor heb gekocht en dus niks meer aan de begrenzer heb

= 25 excl

Ik woon in Hendrik-ido-ambacht (Buurt van Dordrecht). Ik doe ook aan verzenden, alle bovenstaande prijzen zijn ZONDER verzendkosten, die zijn voor jou. Ik verzend alleen als ik eerst geld gestort krijg of onder rembours!!! Dus ik stuur niks op zonder zekerheid. Voor vragen stel ze maar hier, serieuze interrese voeg me toe op msn: erwin_nys@hotmail.com
:) :)
laterz
 
Advertisement - register to remove this

slakkenhuis is ook weg,

Heeft Xander2000 nog interesse in de Evo zuiger?? khoor graag van je!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top