ApriliaFreak Rijd nu Auto!:) 8 April 2003 #1 maxtor 80 gigabyte 5400 toeren hdd helemaal goed, geen baddsectors ofzo gaat weg wegenz aanschaf 120gig bied maar.. is ook wel te ruil tegen iets anders leuks
maxtor 80 gigabyte 5400 toeren hdd helemaal goed, geen baddsectors ofzo gaat weg wegenz aanschaf 120gig bied maar.. is ook wel te ruil tegen iets anders leuks
Jelle Well-Known Member 9 April 2003 #6 ruilen tegen een Zipdrive extern 100mb op USB met 2 zipdisks' erbij?
ApriliaFreak Rijd nu Auto!:) 9 April 2003 #7 35 is tot nu toe dus het hoogst, zipdrive heb ik niet zo'n belang bij. is ook wel te ruil tegen mina onderdelen
35 is tot nu toe dus het hoogst, zipdrive heb ik niet zo'n belang bij. is ook wel te ruil tegen mina onderdelen
ApriliaFreak Rijd nu Auto!:) 9 April 2003 #11 Originally posted by mendophir heb nog wel wat minaspul liggen, wat zoek je Click to expand... ik zoek nog een 21mm recht spruitstuk en mischien nog wel wat ander spul, moet wel snel spul zijn
Originally posted by mendophir heb nog wel wat minaspul liggen, wat zoek je Click to expand... ik zoek nog een 21mm recht spruitstuk en mischien nog wel wat ander spul, moet wel snel spul zijn
Alexander ik moet nodig weer eens 20 April 2003 #16 Fuck die schijf van je . Aks ik na zoveel dagen nog geen reactie heb laat dan maar, Graag of niet.
ApriliaFreak Rijd nu Auto!:) 20 April 2003 #17 sorry hij is waarschijnlijk al verkocht... aan: markie aerox