Pappa Jacco mensch 12 June 2003 #1 Voor 130 euro's issie voor jouw (kelk is veel werk geweest) 5 km's oud (gloednieuw dus ) Opgeperste/gedraaide kelk met een buiten diam. van 60mm, dus ideaal om al gelijk een buddyfilter te maken met pvc buis van 60mm Er zitten een stuk of 5-6 sproeiers bij, die nog uitgeboord kunnen worden...... hier reageren graag greetings, Jacco. Last edited: 12 June 2003
Voor 130 euro's issie voor jouw (kelk is veel werk geweest) 5 km's oud (gloednieuw dus ) Opgeperste/gedraaide kelk met een buiten diam. van 60mm, dus ideaal om al gelijk een buddyfilter te maken met pvc buis van 60mm Er zitten een stuk of 5-6 sproeiers bij, die nog uitgeboord kunnen worden...... hier reageren graag greetings, Jacco.
Xander Registered Abuser 12 June 2003 #2 Richtprijs? Veel intresse alleen als ik mn (ongebruikte) oude weg kan doen.
L lightning Well-Known Member 26 June 2003 #4 Heb je er ook een fototje van? carb+kelk Zo ja post ff heb wel intresse
L leike Member 27 June 2003 #5 Hee heb je niks aan een 26mm Dell'orto, is in echte nieuwstaat. Laat maar wat horen, als je interesse hebt maak ik wel een pic
Hee heb je niks aan een 26mm Dell'orto, is in echte nieuwstaat. Laat maar wat horen, als je interesse hebt maak ik wel een pic