Mart Well-Known Member 12 February 2003 #1 Heej ik heb een 28mm dell' ortho te koop. Ik heb er zeer weinig mee gereden en ziet er dus nog heel goed uit. bied maar wat.
Heej ik heb een 28mm dell' ortho te koop. Ik heb er zeer weinig mee gereden en ziet er dus nog heel goed uit. bied maar wat.
JohnnyP Vuurvos member 13 February 2003 #2 ook toevallig een mina spruitstuk erbij dan heb ik maybe interese
mvanwinsen5 Scary Scoots 25 February 2003 #7 Ik heb een nieuwe voor 90euro !!! dus niet gebruikt!! mzl
Mart Well-Known Member 26 February 2003 #9 Re: Originally posted by mvanwinsen5 Ik heb een nieuwe voor 90euro !!! dus niet gebruikt!! mzl Click to expand... nou open dan lekker zelf een topic daar voor
Re: Originally posted by mvanwinsen5 Ik heb een nieuwe voor 90euro !!! dus niet gebruikt!! mzl Click to expand... nou open dan lekker zelf een topic daar voor
mvanwinsen5 Scary Scoots 26 February 2003 #10 Re: Re: Originally posted by tram nou open dan lekker zelf een topic daar voor Click to expand... hahaha, zal ik wel ff doen, omdat je zo aandringt !!
Re: Re: Originally posted by tram nou open dan lekker zelf een topic daar voor Click to expand... hahaha, zal ik wel ff doen, omdat je zo aandringt !!
nelson LoSt BoY 27 February 2003 #11 Re: Re: Re: Originally posted by mvanwinsen5 hahaha, zal ik wel ff doen, omdat je zo aandringt !! Click to expand... hij hoeft daarover niet aan te dringen zo hoort het gewoon en dat moet jij weten. ik trouwens wel interesse
Re: Re: Re: Originally posted by mvanwinsen5 hahaha, zal ik wel ff doen, omdat je zo aandringt !! Click to expand... hij hoeft daarover niet aan te dringen zo hoort het gewoon en dat moet jij weten. ik trouwens wel interesse