SfeRox sfera gaat hard :P 17 June 2004 #1 ik heb nog een 22mm carburateur liggen voor een piaggio hij is nog in redelijk goeie staat. vraag prijs is 50 euro inclusief verzenden!! dus als je er belang bij hebt laat het me ff weten dit is de carb Last edited: 26 August 2004
ik heb nog een 22mm carburateur liggen voor een piaggio hij is nog in redelijk goeie staat. vraag prijs is 50 euro inclusief verzenden!! dus als je er belang bij hebt laat het me ff weten dit is de carb
C cris Bolletje Runner 18 June 2004 #2 zit een beetje te twijfelen om mijn setje weg te doen. heb je misschien intresse in een ruil met 25mm recht malossi spr,24 mikuni vlakschuif,opgeperste alu kelk,en een kartfilter. natuurlijk met een bijbetaling van jou kant.
zit een beetje te twijfelen om mijn setje weg te doen. heb je misschien intresse in een ruil met 25mm recht malossi spr,24 mikuni vlakschuif,opgeperste alu kelk,en een kartfilter. natuurlijk met een bijbetaling van jou kant.
SfeRox sfera gaat hard :P 26 June 2004 #8 nee geen spruitstuk maar wel gasnaald en een sproeier 110 zit er in. en euhm ruilen doe ik nie aan.