This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] 2 * U.S.Robotics accespoint model 5450

Status
Not open for further replies.

Speedyrules

180cc koning
Beste mensen ,

Wij hebben hier 2 splinternieuwe U.S.Robotics multi function accesspoints liggen. Deze zijn nieuw aangekocht door onze installateur , uitgepakt, getest geweest en weer in de doos gegaan omdat ze overbodig waren voor onze bescheiden installatie.

Het gaat over model 5450 voor 100 / 125 Mbps , kwalitatief uitstekende en snelle toestellen dus. Gezien onze kennis eerder beperkt is verwijzen we u graag naar de website van USR :

http://www.usr-emea.com/products/p-wireless-menu.asp?loc=bene&show=sub_content_2

Uiteraard zijn de toestelen onbeschadigd en zijn de drivers , de adapters en de antennes en het originele verpakkingsmateriaal erbij.

Toestellen dienen om draadloos signaal uit te breiden of uit te zenden.

Graag hadden we per toestel 70€ gehad , indien u de beide samen neemt mogen ze weg voor 125€

Merk op voor de Nederlanders dat ik Belg ben. Ik wil de spullen na overleg gerust naar je toe brengen als het niet onmenselijk ver weg is

Alvast bedankt !

mail / pm / msn -> racer51be@yahoo.coml

edit : ik zie net dat het model dat we aanbieden niet meer op de site staat , het is een zwart toestel met 2 antennes, de specs en looks komen sterk overeen met het 5451

Status
Not open for further replies.