[A] 2 originele Tommy Hilfiger shirts!

Status
Not open for further replies.

Jorne

Turbo Turbo!
Hallo,

Ik heb net 2 Tommy Hilfiger shirts gekocht, maar ze zijn mij toch te groot!

Gekocht voor 95,- per stuk, je kan ze allebij meenemen voor 140,- of voor 75,- per stuk!

Zijn NIET gedragen, zijn dus splinter nieuw, maat XL !

DSCN2464.jpg

Houdoé

Advertisement - register to remove this

Sorry vriend, maar waar heb je die dan "echt" gekocht.

Ik kan voor 99% zeker zeggen dat die NIET echt zijn. TH gebruikt dat logo al lang niet meer (mn ma werkt in een shop, en ik heb er ook aardig wat van). Of het is een allejezus oude serie.

Sorry, maar het is gewoon zo.

Lennox said:
Sorry vriend, maar waar heb je die dan "echt" gekocht.

Ik kan voor 99% zeker zeggen dat die NIET echt zijn. TH gebruikt dat logo al lang niet meer (mn ma werkt in een shop, en ik heb er ook aardig wat van). Of het is een allejezus oude serie.

Sorry, maar het is gewoon zo.

Tis gewoon een vast logo hoor :rolleyes:

Opzorp said:
Uuh absoluut niet. Er wordt ook een klein breed logootje gebruikt zonder tekst. Btw kosten die polo's bij een TH dealer 50 euro..

Het zou best kunnen dat der nog een klein breed logootje wordt gebruikt, maar deze iig ook, dus ze zijn echt niet FAKE..

btw, heel mooi dat ze bij jouw 50 euro's kosten @ TH dealer, hier heb ik ze gekocht voor 95,- ...

Ik ga der verder ook niet op in, gelieve ontopic blijven nu :|

niet om je af te zeiken ofzo maar waarom breng je ze niet terug @ store?
dan krijg je als het goed is de volle pond terug en hier maar een deel!

Opzorp said:
Uuh absoluut niet. Er wordt ook een klein breed logootje gebruikt zonder tekst. Btw kosten die polo's bij een TH dealer 50 euro..

Indeed, daar doelde ik ook op (de kenners weten het wel)

Verder zal ik me er niet meer mee bemoeien hier.

ik werk zelf bij een tommy hilfiger dealer, en deze polo's zitten NIET bij de nieuwe collectie, en bij de collectie van dit jaar ook niet, en als jij ze hebt gekocht weet je vast ook nog wel waar, dus als je dat even zou zeggen zou het een hoop schoelen, jorneP

Lennox said:
Indeed, daar doelde ik ook op (de kenners weten het wel)

Verder zal ik me er niet meer mee bemoeien hier.

ik heb ze eens vergeleken met me andere TH shirts, daar zit idd een klein logo op van 1cm bij 1,5 cm ofzo :X

ik heb ze in A-dam gekocht, zal eens kijken of ik dat bonnetje nog heb van de winkel (voor de naam v/d winkel), maar die zaak was wel een TH verkoper, hele zaak hing der mee vol, en aardig dure uitstraling..

btw, ik probeer ook niemand af te zeiken, maar ze zijn zeker niet nep, zou wel de oude collectie zijn dan, ik zal morgen ff het bonnetje inscannen :X

Status
Not open for further replies.
Back