S Spons Well-Known Member 26 January 2004 #1 te koop alle boeken voor het eerste leerjaar van de MER De meeste boeken zijn ongebruikt. Heb eigenlijk alleen af en toe in het Marketing boek en het recht boek gebladerd
te koop alle boeken voor het eerste leerjaar van de MER De meeste boeken zijn ongebruikt. Heb eigenlijk alleen af en toe in het Marketing boek en het recht boek gebladerd
Tony Smooth Operator 27 January 2004 #2 heb je wat meer info over dat SPSS boek? titel, auteur, enz.?
S Spons Well-Known Member 27 January 2004 #3 Auteur: Eelko Huizingh ISBN nummer: 90 395 1687 1 via het isbn nummer kun je alles wel vinden denk ik. Anders vraag je nog maar even p.s. nieuwwaarde van alles is rond de 550 euro Gaat nu weg samen voor 350 ! perfecte staat
Auteur: Eelko Huizingh ISBN nummer: 90 395 1687 1 via het isbn nummer kun je alles wel vinden denk ik. Anders vraag je nog maar even p.s. nieuwwaarde van alles is rond de 550 euro Gaat nu weg samen voor 350 ! perfecte staat
S Spons Well-Known Member 31 January 2004 #4 Schop.. 300 euro. Mooie prijs ! Perfect voor mensen die zometeen weer gaan beginnen met school !
S Spons Well-Known Member 5 March 2004 #6 Ja intresse? add me maar even op msn: cris_van_der_bijl@hotmail.com
sr-johan Elite User 5 March 2004 #7 Mischien kun je alle isbn nummers beter even hier neerzetten met een lijstje