#Bas - 20 March 2004 #1 Ik heb hier nog een 19mm Dell'orto liggen, met olie..zonder vacuum aansluiting. 30 euro inclusief...
#Bas - 21 March 2004 #3 Originally posted by Spekkoek Bas carb ruilen tegen de clutch???? Click to expand... Ja is goed
#Bas - 22 March 2004 #6 Originally posted by impact is ie met hanchook dan heb ik wel intresse Click to expand... Jep,maar er zit geen chokeset bij...
Originally posted by impact is ie met hanchook dan heb ik wel intresse Click to expand... Jep,maar er zit geen chokeset bij...
impact 3br-tuning.nl 22 March 2004 #7 maar er zit chook op maar geen chook set??? :? dus geen kabel ofzo want ik wil hem met chook bij mijn carter daar
maar er zit chook op maar geen chook set??? :? dus geen kabel ofzo want ik wil hem met chook bij mijn carter daar
#Bas - 22 March 2004 #8 Originally posted by impact maar er zit chook op maar geen chook set??? :? dus geen kabel ofzo want ik wil hem met chook bij mijn carter daar Click to expand... Zit geen choke op , ik d8 dat je bedoelde of er gewone choke opzat of electrische...
Originally posted by impact maar er zit chook op maar geen chook set??? :? dus geen kabel ofzo want ik wil hem met chook bij mijn carter daar Click to expand... Zit geen choke op , ik d8 dat je bedoelde of er gewone choke opzat of electrische...
impact 3br-tuning.nl 22 March 2004 #9 dus geen choke maar met zo een chook set zit ie er wel op die zijn van elct naar kabel dat is hem toch
dus geen choke maar met zo een chook set zit ie er wel op die zijn van elct naar kabel dat is hem toch
#Bas - 22 March 2004 #10 Originally posted by impact dus geen choke maar met zo een chook set zit ie er wel op die zijn van elct naar kabel dat is hem toch Click to expand... Huh , snap er weinig van maargoed...als je er een chokesetje van polini oid. indoet heb je een choke ja...
Originally posted by impact dus geen choke maar met zo een chook set zit ie er wel op die zijn van elct naar kabel dat is hem toch Click to expand... Huh , snap er weinig van maargoed...als je er een chokesetje van polini oid. indoet heb je een choke ja...