This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] 19 PK sprint NRG, compleet, of in onderdelen.

Status
Not open for further replies.

Enzyme_NRG

Enzyme Suporter
Bij deze bied ik dus mijn scooter aan, t betreft een NRG, Bouwjaar, 1998, zitten mc2 zijkappen, mc2 vleugel, voorkap, en voetenplank op.

Setup:

MHR Team Cilinder: IS tuned. Is Maximaal getuned, en na het tunen voorzien van een nieuwe zuiger, zit sowieso pas een nieuw zuigerveertje op, cilinder heeft na tunen mischien 100km gereden, met dit zuigerveertje mischien nog geen 20km. Voor de rest niks op aan te merken, gewoon een goede cilinder, geen krassen of vegen natuurlijk, en ook geen putjes in de kop. Let wel op: cilinder is een x gehoond, dus hte betreft een B maat zuiger.

Prijs: Bieden (vanaf 150 euro) En kom niet met onzin, cilinder + tunen heeft me een euro of 400 gekost, met deze cilinder hou je speedjes, en evootjes, en manstonnetjes makkelijk bij, kortom, behoort ook gewoon tot de top

IS Uitlaat. Helaas valschade. Expansie zit een deuk in, en flink wat diepe krassen, deuk valt op zich wel mee, is niet echt naar binnen gedrukt ofzo, maar het ziet in ieder geval niet mooi meer uit. Denk eerlijk gezegt niet dat het echt invloed heeft op de prestaties. Deuk zou je in principe wel bij een kartshop ofzo er uit kunnnen laten halen

Prijs: Bieden: (vanaf 100 euro) Geen geld als je na haat dat die nieuw 400 euro gekost heeft...

power 1 krukas. Niks op aan te merken, gewoon goed, heeft evenveel km gelopen als de cilinder.

Prijs: bieden (vanaf 50 euro)

Malossi VL13 menbraam: Ook gewoon helemaal goed. Evennveel gelopen al de rest van de setup. Geen speling op de klepjes of weet ik welke onzin dan ook.

Prijs: bieden: (vanaf 30 euro)

Kort recht mhr spruitje. Gewoon goed, evenveel gelopen als de rest, spruitje is door epx aangepast voor gebruik met 28mm carb. Doorlaat is dus vergroot zodat het allemaal mooi aansluit.

28mm Koso, inclusief Malossi E13 filter of wat is dat, powerfilter is een beetje gaar, carb is gewoon als nieuw. Evenveel gelopen als de rest. Gewoon een goede carb, doet zeker niet onder voor een echte PWK.

Prijs: Bieden: (vanaf 80 euro)

Selletra binnenrotor. De bekende rode rotor. Valt voor de rest weinig over te zeggen. Heeft wel iets meer gelopen dan de rest, want ik had hem ook mn vorige setup maar is gewoon in goede staat natuurlijk. Je krijgt er ook een killswitch bij.

Prijs: Bieden (vanaf 125 euro)

Malossi MHR Multivar 2004. Welbekende vario met grote rol. evenveel gelopen als de rest ook Gewoon in uitmuntende staat. Je krijgt er ook wat rollen bij van malossi. 2,7, 3,2, 3,5, en 3,8.

Prijs: Bieden (Vanaf 50 euro)

Malossi Torque driver. Inclusief originele runner fixed poellie. Gewoon in goede staat natuurlijk. Evenveel gelopen als de rest ook. Je krijgt er een Malossie overranged snaar bij. Snaar is wel een beetje gaar, maar is een paar weken terug nog gewoon 19pk meer neergezet, dus valt zeker nog mee te rijden

Prijs: Bieden (vanaf 60 euro)

MHR Wingbell. Niks op aan te merken.

Prijs: Bieden (vanaf 35 euro)

Deltaclutch. De bekende koppeling, evenveel gelopen als de rest. Je krijgt er een violette drukveer bij, en de rode trekveertjes wat er in zitten

Prijs: Bieden. (vanaf 60 eruo)

Malossi HTQ vertanding. Onegelagert. Evenveel gelopen als de rest ook. Vertanding gaat het liefst per set weg, aangezien ik geen zin heb om het uit elkaar te moeten halen (primair van secundair) Vertanding bestaat uit:

Primair: 14/37
secundair: 13/49

Dit samen komt op een RF van 9,8 uit dacht. Ideaal voor de snellere scooters om mee te sprinten, aangezien hij zn vermogen lang behoud ermee, en makkelijk aan de grons is te houden.

Nrg Frame. 100% recht en eerlijk. Zit in de witte grondverf, kan je dus zo overspuiten. Controle door politie is uiteraard geen probleem.

Prijs: Bieden. (vanaf 100 euro)

NRG carters. IS max tuned op een MHR Team. LC uiteraard, wel met trommel achter. Carterkap krijg je er bij. Voor de rest weinig over te zeggen, carters zijn gewoon recht dus.

Prijs: Bieden (vanaf 75 euro)

Mc2 voorvork: Nieuwe model, dus voor 220mm schijf. Veert gewoon goed, en is 100% recht. Verder niks op aan te merken.

Prijs: Bieden. (vanaf 35 euro)

Voorremsysteem. Helemaal op druk, met klauw, en blokjes. Nik sop aan te merken voor de rest.

Prijs: Bieden (vanaf 25 euro)

Setje Nrg velgen, Met goede band. Velgen zelf zijn niet echt de mooiste meer, maar zien nog wel enigzins toonbaar uit....

Prijs: Bieden (vanaf 50 euro)

Kalloy crosstuurtje, niks op aan te merken.

Prijs: Bieden (vanaf 20 euro)

Incomplete mc2 kappenset. bestaande uit 2 zijkappen, vleugel, en voorkap. Linker zijkap heeft valschade. Zitten flinke krassen op in ieder geval, verder niet echt scheuren, en de ophangpunten zijn ook nog aanwezig.

Prijs: Bieden (vanaf 25 euro)

Koelsysteem. Gewoon helemaal compleet. In goede staat.

Prijs: Bieden (vanaf 30 euro)

Voor de rest moet je vragen...

Scooter is pas geleden afgesteld door epc, op de testbank. Heeft me toen 100 euro gekost, en kwam 19pk uitrollen. Grafiek heb ik ook nog ergens liggen, maar zou ik moeten zoeken. En heb sowieso geen scanner... Heb op dit moment ook ff geen up to date pics, niks anders dan op mn perso staat in ieder geval. Maar pics komen er aan.

Voor de hele scooter wil ik een euro of 1000 hebben. Doe hem namelijk het liefste in 1 x weg, ben ik tenminste meteen van het gezeik af
 
Status
Not open for further replies.