This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]180cc Runner blok met MHR cilinder

Status
Not open for further replies.

Mikkee..

GC Sjlet
compleet motorrunner blok met mhr 180cc incl vario, kopp, poulies, cdi/bobine, ontsteking, achterwiel, alles behalve de uitlaat..

vraagprijs: E400,-
 
Dan zal et ongetwijfeld gestolen zooi zijn want meneer hayward heeft geen motorrijbewijsje. Ik raad mensen nie aan hier verder op in te gaan....
 
Originally posted by Sp-Tuner
Hmz wat Boet dat nou et rijd tog
Komen die domme wouten togh nooit achter.

dat boeit wel. leuk als je met iets rondrijdt waar iemand anders hard voor gewerkt/gespaard heeft. en hem zomaar is afgepakt :|
 
lekker slim om zomaar iets te roepen..
mischien is het wel gewoon eerlijk.

en hij verkoopt iets dus blijf dan gewoon ontopic
dit gaat nergens over
 
Ik vind dat als ik bijna zeker weet dat iets jatwerk is omdat ik de persoon langer ken als vandaag zeker wat toevoeg aan dit topic, ik vind et dan ook niej een offtopic reactie. Die van et intelligentieniveau misschien wel sorry daarvoor. Maar ik probeer gewoon te voorkomen dat mensen straks met gestolen zooi opgescheept zitten...
 

Loop is niet zo te blaten gast :|

Kevin heeft alles via Sumatra gekocht en heeft er zelfs bonnen van liggen
 

beter houd je heel snel je smoel,want je denk het te weten.Maar je weet het niet zeker dus zeg dan gewoon nix man!

Zoals sjoko zei ,alle bonnen zijn er en het is 100% eerlijk.
 
En nou weer on-topic? Ander is dit topic closed.

Wil iemand wat melden over dit blok, dan pm-ed ie mij...
 
blok is rijklaar, behalve de uitlaat.. die zit er niet bij, achterwiel enz enz alles is er..

voor serieuze interesse, PM me dan ff..
 
Status
Not open for further replies.