This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]1 setje sr stealth velgen

Status
Not open for further replies.
ik heb nog een setje sr stealth velgen liggen. voorvelg is orgineel zilver. en achtervelg is zwart. er zitten ook nog voorband op die behoorlijk kaal is. achter zit er nog zat profiel op. zit ook nog voor en achterschijf bij. 75 euro incl.
 
gaat alleen weg in setje want heb zelf al geen 1 mina scoot en wil er zo gauw mogelijk af. 75 incl is toch niet veel voor setje met schijf en band.
 
is hoogstwaarschijnlijk verkocht aan derbi. laat meer weten als hij verkocht is. of als deal niet door gaat
 
Ik heb alleen de voorvelg nodig, dan kan je de achtervelg verkopen aan AeroX-70. Zo ben je ze toch ook alle 2 kwijt
 
Misschien ook wel intresse 8) alleen heb je ook nog een DD blokje liggen met eventueel een remleiding?
 
Velgen

Ik heb het geld gisterenavond overgemaakt hoor :?

Ik d8 dat we al een afspraak hadden dat ik na 3 dagen zou overmaken... nouja, dat geld is in ieder geval overgemaakt!
 
ja sorrie ik had niks van je meer vernomen maar ik spreek je wel verder @ msn en dan komt het wel goed
 
Status
Not open for further replies.