9 april lelystad

de scoot van marcel en van mijn
marcel%20en%20ik%20.jpg

Twan z'n scooters
twan%201.jpg

twan%202.jpg


srry voor de vrij onduidelijke foto's maar stond een dikke rookwolk binnen in de schuur van een speedfight 2 die stond te lopen,
 
Ieder heeft natuurlijk een andere manier van werken heh?

Al zou ik persoonlijk ook helemaal temmes worden van zo'n pestbende... Doe mij maar gewoon lekker opgeruimd & schoon :)
 
het lijkt erger als het is, want ze zijn alles nog aan het inruimen.
ben er zaterdag nog geweest en ff rond gekeken + een paar m2 stenen mee naar huis genomen.
het is echt een flinke schuur geworden en tja twan en rommel:P
 
..???!!!

Mannen,

Hoe kunnen jullie ooit verlangen dat wij ons bemoeien met de leveringen van producten.(wegens goede connecties kan er altijd worden gebeld door ons mocht dit nodig geacht worden)

Zoals aangegeven mocht het geheel niet meer leverbaar zijn en er ontstaat een oneerlijk voordeel/nadeel dat is het altijd te bespreken.

Maar hoe komt het dat er altijd 2 a 3 weken voor het seizoen dit soort discussie's ontstaan?

Na 8 jaar racen heb ik 1 ding wel geleerd, liever iets meer onderdelen op voorrraad (en ja ook een krukas e.d.) Want je weet maar nooit of het zsm te krijgen is.

Ik ben zaterdag aanwezig, mochten jullie een gesprek willen PM of mail mij even en doe dit dan als collectief en niet iedereen apart. (Scheelt weer rijtijd voor jullie ;-)

Gr

@lex (:W Kalden)

p.s. Als je wil reageren op mijn bericht doe dit ook even in de PM aub. Ik hou alles bij zodat ik weet waar ik over spreek. En met wie....
 
wat die krukassen of die treeplankjes :P

en je hoort ook niemand klagen dat het de schuld is van de sbo ... de sbo doet er juist alles aan om dingen te regelen voor zijn rijders

ag zonder die 85mm as kom ik er ook wel
 
het is idd nogal wat romellig maar dat is omdat alles nog zijn eigen plaats moet krijgen,maar eerst moeten de scooters af en dan kunnen we verder kijken,want alles een eigen plaats geven kost gewoon tijd,

hehe en idd kenny twan en rommel da is niet anders in te beelden,
maar werk zelf ook het liefst schoon en opgeruimd maar da kan nu ff nie,,,


D@ve komt omdat er een dikke rookwolk in de schuur hing dus kon mijn flits niet gebruiken,weerkaatste al het licht dus daarom is alles ook zo donker en zie je de vloer niet echt
 
het is idd nogal wat romellig maar dat is omdat alles nog zijn eigen plaats moet krijgen,maar eerst moeten de scooters af en dan kunnen we verder kijken,want alles een eigen plaats geven kost gewoon tijd,

hehe en idd kenny twan en rommel da is niet anders in te beelden,
maar werk zelf ook het liefst schoon en opgeruimd maar da kan nu ff nie,,,


D@ve komt omdat er een dikke rookwolk in de schuur hing dus kon mijn flits niet gebruiken,weerkaatste al het licht dus daarom is alles ook zo donker en zie je de vloer niet echt



Hok ziet er puik uit :W , en ja sommige foto's geven een verbeelding aangezien ik er nog 2 weken geleden ben geweest, tenzij.... }:O

Moet je die voorveer en velg nog ?
 
Hok ziet er puik uit :W , en ja sommige foto's geven een verbeelding aangezien ik er nog 2 weken geleden ben geweest, tenzij.... }:O

Moet je die voorveer en velg nog ?


nja daar heb k nog wel interesse in,pm me maar over de prijs enz,,,
mazz3l
 
Nog genoeg te doen, nu eerst nog tentamens enz. op school. A.s. maandag als het goed is afstellen. Dan is het grootste werk af :p
 
nou hier is het weer is drama :)
scooter komt as zaterdag terug zonder de nieuwe vering ivm probleempie voor de ophanging! en dan moet het blokkie ook nog is gedaan worden!
 
Back
Top