9-10 september Stage6/IDSM @ Spa

foto's???

Het was Inne der camera dus Inne heeft die ook weer terug genomen dus je zult op haar moeten wachten, ik heb hier 0,0 foto's :)
 
img2635lg1.jpg

Dit is echt een kut mof:L
Eerst gaat die in het rennerskwartier op zijn plaat me die sfera
en dan stopt die in de bocht terwijl je er een halve meter vanaf zit:L
En dan klopt je er bovenop en dan zit die je raar aan te loeren:|
 
Reden er nog SA mensen mee in de Stage6 cup of niet?
Heeft iemand misschien resultaat/tijden meegenomen en kan deze ff scannen?
 
Hey,

Vet leuk weekend gehad.
1e keer race, heeeeeeeel goed bevallen.
Ben op zaterdag begonnen met een ronde tijd van 1.07 en zondag geeindigd met een 59.1 dus ik kan niet echt klagen.
Ik wil Twan nog een keer bedanken voor de scooter, zonder hem had ik dit allemaal niet kunnen doen.
Zaterdag tijdstraining: ging niet echt lekker voelde me nog niet helemaal safe op de scooter.
1e race; ging lekker, slechte start ben het sprinten gewent dus gas vol open, tja en toen kwam die omhoog dus als laatste weg.
Maar 2 leuke inhaal acties gehad op scatman en bart.
Bart nog steeds bedankt he (haha).
Uiteindelijk in de laatste ronde de killswitch eraf gevlogen.(balen)
Flink liggen schelden Niek ijna van de sokken afgereden en toen was alles wel weer redelijk goed.
Zondag geluk gehad dat twan uitviel dus een 3e plaatsje voor Lara.
Alleenwas balen dat scatman uitviel. Toen hij voor me reed, reed ik rond de 59 toen hij uitviel reed ik een 1.02 dus ik vond het behoorlijk saai.
Maar echt een SUPER weekend gehad.
 
paralara!*!* said:
Uiteindelijk in de laatste ronde de killswitch eraf gevlogen.(balen)
Flink liggen schelden Niek ijna van de sokken afgereden en toen was alles wel weer redelijk goed.


dank je :(






:*
 
Zeer zeker.

Btw iemand NRG oude type kopen? Geloof dat enkele mensen zich er wel mee vermaakt hebben in spa ;)

Edit:
Mijn verslagje ook maar ff kort dan:

Zaterdag:
Training 1, ging leuk, beetje opgewarmd, rollen niet naar wens, dus snel weer baan af.

Training 2, overgeslagen, was nog aan het sleutelen.

Training 3, mijn draai beetje kunnen vinden.

Quali: Ging prima, geen idee wat voor tijd :X

1e manche NL: Toffe battle gehad met Lara en Scatman

1e manche DE: Kamikaze inhaalrace gehad, kansloos gassen tussen de overige Evo's, speed's, manstons etc en dat in een STAGE6 klasse :?

Savonds nog heerlijk zitten bbq'en en nog een of andere dwaas die een aansteker in de bbq gooide, wat een leuke boem opleverde :O

Zondag:
Warming up, ging weer lekker.
Manche 2 NL: Jammer van klein uitstapje richting grindbak, echter overeind kunnen blijven, en halve ronde achterstand op gelopen... Einde battle, laatste gefinished.
Manche 2 DE: had wat goed te maken van de NL cup, dus volle gas als een kamikaze gevlamed (doen die duitsers ook, pas me gewoon aan aan hun niveau...) Prima uitslag.

ENDURANCE:
Robin, Lara en Sarid (?) laten gassen. Ikzelf ook nog ff, weinig aan. Respect voor de 24h Harz race, vond er na 1,5 uur al geen reet meer aan :D
Btw, Sarid, thnx nog voor de crash, je ziet er buiten een compleet scheef achterframe, een buddy die van geen kant meer past, kapotte achterschilden, geplette uitlaat en last but not least, een krom subframe, weinig meer van.

Wat doet zwarte duck-tape op zwarte kappen toch wonderen :D Zie nu al niets meer van dat hij gecrashed was ;)

Btw endurance na 2 uur uitgevallen ivm lege accu van waterpomp, gierende vertanding (was lagertje kapot) en een aanlopende rotor in de stator. Dit alles is al weer gemaakt, dus zondag gaan we er weer voor...
 
Last edited:
Slome said:
Zeer zeker.

Btw iemand NRG oude type kopen? Geloof dat enkele mensen zich er wel mee vermaakt hebben in spa ;)

Edit:
Mijn verslagje ook maar ff kort dan:

Zaterdag:
Training 1, ging leuk, beetje opgewarmd, rollen niet naar wens, dus snel weer baan af.

Training 2, overgeslagen, was nog aan het sleutelen.

Training 3, mijn draai beetje kunnen vinden.

Quali: Ging prima, geen idee wat voor tijd :X

1e manche NL: Toffe battle gehad met Lara en Scatman

1e manche DE: Kamikaze inhaalrace gehad, kansloos gassen tussen de overige Evo's, speed's, manstons etc en dat in een STAGE6 klasse :?

Savonds nog heerlijk zitten bbq'en en nog een of andere dwaas die een aansteker in de bbq gooide, wat een leuke boem opleverde :O

Zondag:
Warming up, ging weer lekker.
Manche 2 NL: Jammer van klein uitstapje richting grindbak, echter overeind kunnen blijven, en halve ronde achterstand op gelopen... Einde battle, laatste gefinished.
Manche 2 DE: had wat goed te maken van de NL cup, dus volle gas als een kamikaze gevlamed (doen die duitsers ook, pas me gewoon aan aan hun niveau...) Prima uitslag.

ENDURANCE:
Robin, Lara en Sarid (?) laten gassen. Ikzelf ook nog ff, weinig aan. Respect voor de 24h Harz race, vond er na 1,5 uur al geen reet meer aan :D
Btw, Sarid, thnx nog voor de crash, je ziet er buiten een compleet scheef achterframe, een buddy die van geen kant meer past, kapotte achterschilden, geplette uitlaat en last but not least, een krom subframe, weinig meer van.

Wat doet zwarte duck-tape op zwarte kappen toch wonderen :D Zie nu al niets meer van dat hij gecrashed was ;)

Btw endurance na 2 uur uitgevallen ivm lege accu van waterpomp, gierende vertanding (was lagertje kapot) en een aanlopende rotor in de stator. Dit alles is al weer gemaakt, dus zondag gaan we er weer voor...


AHahaha Leuk weekend gehad slome:D:D
Had je ma niet tijdens de bbq moeten zeggen dat de nrg de prullenbak in mocht...
sarid had gewoon groot gelijk om alles kort te vallen:P

mazzel sletjeee (K) said
 
ssssssst , niet zeggen dat ik die mafkees ben.

inne haar kennende komt deze zeker at forum.
Helaas volgende race niet daar, moet SX gaan zoek rijden in heerlen
 
Dat lijkt me geen probleem, zet een ongetuned DR blok in elkaar en je hebt praktisch al gewonnnen....

Affijn, A'dam wordt laatste wedstrijd, heb er zin an :D
 
Back
Top