€ 850.- mooie prijs ? of niet

JeremY

Well-Known Member
ik ga woensdag avond bij iemand kijken voor een scooter
het gaat of een sr 50 oude model
de accu is kapot of leeg en remschrijven zijn versleten
maar dan kan ik nog wel vervangen
uitlaat is verroest maar doet het nog goed
hij vraagt er €850.- voor
heeft geen kapschade heeft terug lopende uitlaat en en krijg de orginele uitlaat erbij + een groot zwaar slot
wat denken jullie is het een leuke prijs of moet ik gaan af dingen
(zie foto)


greetzz :W
 
Advertisement - register to remove this

weet je niet wat meer over dat ding, hoe oud is ie, hoe hard heeft ie gereden wat heeft er allemaal op gezeten. hoe vaak is ie er mee gevallen ed. ik zou zeker afdingen helpt altijd.
 
ok.......
model: aprilia sr50
bouwjaar: 1997
motorisch: begrenser eruit, terug lopende uitlaat
hij rijdt 70, blok is pas helemaal uit elkaar geweest en alles na gekeken en wat kapot was vervangen.
uiterlijk: orginele kleur, geen kap schaden, nieuwe achterband

extra: orginele uitlaat erbij, groot zwaar slot

accu is aan vervanging toe en remblokken ook

zo goed ?
vraag prijs is €850
wat zouden jullie er voor geven en aub niet beginnen over de kleur want hij word toch gespoten

en aangezien ik en denhaag woon in een pik graage buurt :| boeit het mijn niet zo waar ik op rijdt als ik maar voor uit kom :p


greetz :W
 
Last edited:
Oooh.... nostalgie! Me ouwe kleuren!! Jaja de combi is lelijk, maar de kleuren opzcih zijn mooi! Die uitlaat ziet er apart uit, lijkt aardig kort.
Maar 70? Hmmm... Heeft ie ook de rekening van die genoemde beurt?
En als je hem laat spuiten zou ik een andere goedkopere halen, deze is dan te duur.
Raar trouwens; die Ufo voorspoiler hoort niet te passen op een AC model... Of hij past ook niet en ketst tegen je voorspatbord aan...
Vraag hem ook wat er dan is vervangen.

Accu: 30 Euro,
Rembloken: 15 Euro

Das niet erg lijkt me.

En toch is 850 Euro teveel :)
 
Voor die prijs is er zeker veel meer te vinden op de 2e hands markt. Kijk maar eens in het lokale 2e hands krantje :)

En qua kleuren komt deze scooter echt in mijn top 10 van lelijksten aller tijden :|
 
Originally posted by Rocket death
uitlaat is verroest maar doet het nog goed

Dat zou ik dus al niet vertrouwen, als die gast al zo 'goed' omgaat met z'n uitlaat, dan zal 't met z'n scoot al niet veel beter zijn.

En ik weet alles van miskopen onderhand :|
 
ik vind de scoot elf nogwel mooi, alleen de kleuren :'(

850? da's 1900 gulden.... TEVEEL! ik betaalde voor me Zip (ook AC, ook van '97, ook met slot, ook motorisch helemaal gecontrileerd (NOT dus, hij zuipt valse lucht bij de vleet) 1500 BIJ DE DEALER

dus dat lijkt mij ook de max. voor deze scoot (= 700 eurotjes)

ohja, altijd afdingen, behalve als de prijs echt zo goed is dat 't nie anders kan... als je der 100 euro vanaf krijgt is altijd mooi toch? :)
 
als die motorisch zo goed is als die jongen zegt, vind ik de rpijs niet bijzonder hoog hoor! Ook al zie je soms sr max's voor minder maar in goeie staat zijn ze zoieso moeilijk te krijgen(AC+LC). maar als ie in goeie staat is vin ik hem nog wel 1750 piek waard.

greetzzz
 
Bijna alle gaste die hun scoot verkope zegge dat ie nog helemaal is gecontroleerd, net als bij mij. Toen ik thuis was, had ik meteen een vastloper.. cilinder naar zn gootje! Gelukkig kon ik goedkoop cil op de kop tikke.. maar vertrouw dus niet zulke berichten, en ga zelf kijke, probeer door uiterlijk heen te kijken. maak lange testrit en let op vreemde geluiden!
Btw €800 is echt veeeelste veel! Ik zou er max 550 euro voor geven. Uitlaat is namelijk zo goed als doorgeroest, en vervaging van remschijve kost ook wat!
 
Back
Top