80cc zip e5 loopt 65

Sen_

New Member
Ik heb laatst een Malossi 80cc cilinder gemonteerd maar mijn top snelheid is maar van 62 naar 65 gegaan (wel is me optrek veel beter geworden.

Is dit alles wat er in een e5 zip zit of is er nog iets dat ik kan doen.

Setup:
Malossi 80cc ecu
Malossi multivar + drukveer
rollen: Heb 6, 6.5, 7, 7,5 en 8 geprobeerd en hij liep bij mij het best bij 7.5.
voorderest niks gedaan met vertanding.

Ik heb ook het probleem dat wanneer ik 6g rollen erin heb dat hij veel meer toeren maakt maar niet harder ervan gaat optrekken.
Is dat een probleem met me koppeling of zijn me rollen dan gewoon simpelweg te licht.

Laat het weten.
 
Advertisement - register to remove this

7,5 gram is aangeraden voor de rollen. Koppeling lijkt me niet het probleem. Harder optrekken doe je met een snelle nokkenas.
Sproeier 84/86 en luchtschroef iets verder open en/of luchtfilter ontgrenzen.
 
7,5 gram is aangeraden voor de rollen. Koppeling lijkt me niet het probleem. Harder optrekken doe je met een snelle nokkenas.
Sproeier 84/86 en luchtschroef iets verder open en/of luchtfilter ontgrenzen.
Het is een injectie dus sproeier kan ik niks mee en ik heb geen snelle nokkenas kunnen vinden voor e5.
nog een ander idee?
 
Vertanding
Post automatically merged:

Je moet gwn de 80cc vertanding kopen
Post automatically merged:

En ook even geduld hebben tot je cilinder is ingereden
Post automatically merged:

Mijn 50cc loopt 69 e4 iget model en ik heb
6.8 en 7.5 gemixt gedaan
Malossi vario en drukveer
Malossi inlaatbuis
Veder alleen powercommander
Post automatically merged:

Nieuwe rollen moet je soort ook nog ff in rijden dus gewoon ff kwartier gaan rijden op volgas door de polder ofzo
 
Last edited:
Nieuwe rollen moet je soort ook nog ff in rijden dus gewoon ff kwartier gaan rijden op volgas door de polder ofzo
en wat heeft dàt voor zin dan? rollen slaan 1x naar buiten, blijven daar stil liggen...
àls je rollen al moet inrijden, moet je ze laten rollen, door veelvuldig optrekken en weer gas los.
 
Back
Top