80cc Zip 50 laten lopen

Jarend

New Member
Beste lezer,

Ik wil graag een scooter van marktplaats kopen met 80cc, echter wil ik niet dat ik harder ga rijden dan 55 ivbm een WOK-melding. De scooter is een 4 takt 2v. Is dit mogelijk met een varioring en een begrensde CDI, of kan dit al met alleen een varioring?
 
Advertisement - register to remove this

Met de varioring alleen gaat je niet lukken.
Varioring in combinatie met onbegrensde cdi resulteert onherroepelijk in overtoeren.
Dus zeer zeker ook de cdi voor een begrensde wisselen.

Persoonlijk zou ik nooit een brommer kopen waaraan al flink gesleuteld is!
 
is het begrensde deurmiddel van een originele cdi en een dikke vario-ring. Ik zelf pak altijd een cdi met de grens hier is de grenssnelheid van het stellen dat ik
 
Dus als ik het goed begrijp is een varioring en een begrensde cdi genoeg? Verder geeft de verkoper aan dat de 80cc cilinder net 240 kilometer heeft gelopen en de scooter in totaal 2400.
 
Dus als ik het goed begrijp is een variërende en een begrensde cdi genoeg? Verder geeft de verkoper aan dat de 80cc cilinder netto 240 kilometer heeft gelopen en de scooter in totaal 2400

ik zou dit niet eens kopen
heb nog een zip brom 150cc staan zonder wok loopt veel beter
 
80cc is toch om lekker door mee te rijden, je knijpt toch ook geen Ferrari helemaal af. En waarom doet de verkoper hem weg na 2 rondjes om de kerk.
Tja daar heb je wel een punt.. Verkoper gaf aan dat die hem wegdeed aangezien die een 2 takt wilt kopen maar het is inderdaad wel raar dat die hem weg wilt nadat die een nieuwe cilinder erop heeft gezet, ik zal er nog eens even goed overna denken
 
Heel verstandig. Als je gewoon rustig 54 wil rijden koop je gewoon een 4takt die standaard is, advies hiervoor kan je gewoon met een nieuwe vraag stellen aan de ervaren gebruikers. Succes
 
In theorie kan je wel rijden met een varioring, begrensde cdi en zwaardere rollen. Als je niet continu vol in de begrenzer gaat rijden is het te doen. Maar zoals anderen ook al zeggen, is dat niet echt heel prettig.
 
Back
Top