RaceBeun GTR

2T over de kop...
Beste mensen,


Ik heb een Vespa Sprint 4T 3v IGET euro 5. Alleen loopt deze 75KM/P, weten jullie misschien hoe hij nog iets sneller kan gaan? Bijvoorbeeld 80KM/P.



Er zitten nu op een:

80cc van Polini
80cc ECU van Polini
Vertanding van Polini
Malossi multivar


Nu wil ik nog de volgende dingen erin doen:

Wing Clutch Bell
Malossi Delta Clutch
Malossi Torque Driver

Denk je dan dat hij met die nieuwe onderdelen nog iets sneller zou gaan?


Ik heb nog een video toegevoegd hoe hij nu rijd.


Groet
 
Advertisement - register to remove this

Dat rijdt erg mooi!
2 Vraagjes: je hebt andere vertanding, van Polini. Wat zat erin en wat zit er nu in, qua hoeveelheid tandjes?
En: er zit een ander tussenasje in nu. Is die bij jou ook 10 mm aan de dunne kant en 12 mm aan de dikke? Of meet je twee keer 16 mm?
Ik hoor het graag, groeten.
 
Ik denk niet dat je met genoemde onderdelen snelheid wint. Hoogstens levert de torquedriver een vloeiendere acceleratie op.
 
Beste mensen,


Ik heb een Vespa Sprint 4T 3v IGET euro 5. Alleen loopt deze 75KM/P, weten jullie misschien hoe hij nog iets sneller kan gaan? Bijvoorbeeld 80KM/P.



Er zitten nu op een:

80cc van Polini
80cc ECU van Polini
Vertanding van Polini
Malossi multivar


Nu wil ik nog de volgende dingen erin doen:

Wing Clutch Bell
Malossi Delta Clutch
Malossi Torque Driver

Denk je dan dat hij met die nieuwe onderdelen nog iets sneller zou gaan?


Ik heb nog een video toegevoegd hoe hij nu rijd.


Groet
hoi, als je de volgende onderdelen op de brommer zet, zal de acceleratie sneller worden en de top snelheid ongeveer 2-5km/h toenemen dit komt door de torque driver, althans indien de torque driver geinstalleerd is moet je wel je rollen aanpassen, deze moeten gemiddeld 1 tot 1,5gram lichter staat ook in het Boekje die je erbij krijgt, en ook zou ik voor de baan met de stip gaan met de torque driver deze is 9/10x het beste.
 
Back
Top