80CC loopt maar 23km

SBEUN

Member
Beste mensen,

Ik heb deze week een 80cc van Polini geïnstalleerd op mijn scooter. Alleen loopt hij maar 23km/p, hij zou toch makkelijk 65-70 moeten halen? Hij start wel gewoon goed maar zal hij dan niet goed op zijn tijd staan? Of moet ik hem laten afstellen? Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Er zit ook gewoon een 80cc ECU in van Polini. Het gaat om een Vespa Sprint 4T 3V IGET euro 5.

Dit heb ik erin gezet;

Polini High Speed 80cc Cilinderkit E5 (140.0223)​

Polini High Speed ECU E5 (171.0012)​

 
Advertisement - register to remove this

Beste mensen,

Ik heb deze week een 80cc van Polini geïnstalleerd op mijn scooter. Alleen loopt hij maar 23km/p, hij zou toch makkelijk 65-70 moeten halen? Hij start wel gewoon goed maar zal hij dan niet goed op zijn tijd staan? Of moet ik hem laten afstellen? Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Er zit ook gewoon een 80cc ECU in van Polini. Het gaat om een Vespa Sprint 4T 3V IGET euro 5.

Dit heb ik erin gezet;

Polini High Speed 80cc Cilinderkit E5 (140.0223)​

Polini High Speed ECU E5 (171.0012)​

Hoe zijn je toeren? Te laag? Of gewoon normaal/hoog als je volle snelheid gaat
 
Het kan niet aan de ECU liggen want die deed het daarvoor ook gewoon al. Kan het zijn dat hij niet goed op zijn tijd staat? iemand help me
Dan zal ik allen gaan controleren en uitsluiten wat er goed is .
Beginnen met de Timing van de Distributie , Kleppen stellen , Valse lucht , Bougie kleur, Hoofdsproeier , Bougie ... etc etc.
 
Back
Top