80cc iGET Afstellen voor optrek

aymdewin

New Member
Hallo

Ik heb een Piaggio Zip 4T Euro4 met recentelijk een 80cc clinder.
Huidige setup:
Malossi 80CC
B-Klasse
Malossi Multivar
- Witte drukveer
- 7.2 gram rollen

Ik heb nog andere scooters en deze gebruik ik eingelijk amper dus ik wil deze afstellen voor zo hard mogelijke optrek zodat ik met deze mijn wheelies kan oefenen.
Ik ben me ervan bewust dat een injectie nooit 'snel' zal optrekken en al zeker niet in vergelijking met mijn 70 2takt. Maar ik wil het toch proberen.
Topsnelheid maakt me dus helemaal niks uit en het liefst heb ik zelfs dat hij misschien nog een legale top heeft. Hebben jullie tips voor deze 80cc zo snel mogelijk te laten trekken (rollen,...)? En nogmaals, maakt me niet uit als het ten koste van mijn topsnelheid gaat.
 
Advertisement - register to remove this

Hallo

Ik heb een Piaggio Zip 4T Euro4 met recentelijk een 80cc clinder.
Huidige setup:
Malossi 80CC
B-Klasse
Malossi Multivar
- Witte drukveer
- 7.2 gram rollen

Ik heb nog andere scooters en deze gebruik ik eingelijk amper dus ik wil deze afstellen voor zo hard mogelijke optrek zodat ik met deze mijn wheelies kan oefenen.
Ik ben me ervan bewust dat een injectie nooit 'snel' zal optrekken en al zeker niet in vergelijking met mijn 70 2takt. Maar ik wil het toch proberen.
Topsnelheid maakt me dus helemaal niks uit en het liefst heb ik zelfs dat hij misschien nog een legale top heeft. Hebben jullie tips voor deze 80cc zo snel mogelijk te laten trekken (rollen,...)? En nogmaals, maakt me niet uit als het ten koste van mijn topsnelheid gaat.
80cc, multivar, drukveer malossi wit, 7.2/7.5gr. betere trekkracht dan dit ga je niet krijgen. torque driver zou eventueel kunnen helpen maar ik raad eerder een afgedraaid vliegwiel aan.
 
Back
Top