H Hoastinq Well-Known Member 6 January 2021 #1 Ik heb een lasouris 80CC airsal Malossi vario hij rijdt rond de 70 Wat kan ik veranderen voor meer trekkracht en topsnelheid. Bijv welke koppeling, drukveer enzovoort
Ik heb een lasouris 80CC airsal Malossi vario hij rijdt rond de 70 Wat kan ik veranderen voor meer trekkracht en topsnelheid. Bijv welke koppeling, drukveer enzovoort
H Hoastinq Well-Known Member 7 January 2021 #3 simsa said: Snor? Click to expand... Simsa ja het is inderdaad een snor Upvote 0 Downvote
S simsa Well-Known Member 8 January 2021 #4 Hoastinq said: Simsa ja het is inderdaad een snor Click to expand... Aiii dan mogen we niet helpen je kunt nog proberen te zeggen dat je je hebt vergist of dat je hem wil laten omkeuren naar een motor. Upvote 0 Downvote
Hoastinq said: Simsa ja het is inderdaad een snor Click to expand... Aiii dan mogen we niet helpen je kunt nog proberen te zeggen dat je je hebt vergist of dat je hem wil laten omkeuren naar een motor.
H Hoastinq Well-Known Member 8 January 2021 #5 simsa said: Aiii dan mogen we niet helpen je kunt nog proberen te zeggen dat je je hebt vergist of dat je hem wil laten omkeuren naar een motor. Click to expand... Ja dat was de bedoeling naar motor dus wat is de beste setup Upvote 0 Downvote
simsa said: Aiii dan mogen we niet helpen je kunt nog proberen te zeggen dat je je hebt vergist of dat je hem wil laten omkeuren naar een motor. Click to expand... Ja dat was de bedoeling naar motor dus wat is de beste setup