80cc gaat langzaam

Status
Not open for further replies.

Marijn007

New Member
Goedemiddag,
Ik heb een zip 4t 2v en heb een 80cc van dr gemonteerd heb deze nu 300km ingereden alleen is de top en de optrek nog niet wat het hoort te zijn van een 80cc ookal is het gietijzer de top is nu 70 op de teller mijn afstelling malossi variateur witte druk veer 7g rollen en sproeier 80 naraku nokkenas. Wat kan ik nog doen om hem meer te laten trekken en een hogere top te laten berijken voor de rest is de hele setup nog orgineel
 
Advertisement - register to remove this

Goedemiddag,
Ik heb een zip 4t 2v en heb een 80cc van dr gemonteerd heb deze nu 300km ingereden alleen is de top en de optrek nog niet wat het hoort te zijn van een 80cc ookal is het gietijzer de top is nu 70 op de teller mijn afstelling malossi variateur witte druk veer 7g rollen en sproeier 80 naraku nokkenas. Wat kan ik nog doen om hem meer te laten trekken en een hogere top te laten berijken voor de rest is de hele setup nog orgineel
80cc 4t gaat altijd langzaam...
 

Dit topic gaat dicht. Reageer normaal en met respect naar elkaar. En voor de topicstarter, als jij de moeite neemt om je probleem goed te beschrijven, dan neemt de ander de moeite om ook de tijd te nemen voor een goed antwoord. Hou daar ook rekening mee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top