zelfde blok als een 2017 model? alsof injectie veel harder gaat, en zipjes met 4 klepper is nooit uitgeleverd,Snel verkopen dat zijn de allerlangzaamste
kan er een onbegrensde cdi in doen, dus geen gele maar grijze stekker geloof ik, verder zal ie maar denk ik 75 gaan misschien 80, maar dan moet de rest ook aangepakt zijn, vario, nokkenas, vertanding etcIk heb een 80 cc cilinder de top is 65 en moet veel hoger nu heb ik een standaard zwarte cdi er in. Als ik nu een snelle Ducati cdi er in doe gaat die dan harder?
Een gele doorgezaagde CDI geeft meer resultaat dan een grijze CDI. Althans, als ik het internet mag geloven.kan er een onbegrensde cdi in doen, dus geen gele maar grijze stekker geloof ik, verder zal ie maar denk ik 75 gaan misschien 80, maar dan moet de rest ook aangepakt zijn, vario, nokkenas, vertanding etc
Ja ga er een naruku nokkenas as in zettenalle 4takt zijn op cdi begrensd logisch dat hij langzaam loopt.ducati grijs nemen en ik hoop dat jij de nokkenas vervangen anders heeft weinig nut zo'n 80cc.
Het internet zegt dat inderdaad, maar heeft niet gelijk.Een gele doorgezaagde CDI geeft meer resultaat dan een grijze CDI. Althans, als ik het internet mag geloven.
zelfde blok als een 2017 model? alsof injectie veel harder gaat, en zipjes met 4 klepper is nooit uitgeleverd,
Post automatically merged:
kan er een onbegrensde cdi in doen, dus geen gele maar grijze stekker geloof ik, verder zal ie maar denk ik 75 gaan misschien 80, maar dan moet de rest ook aangepakt zijn, vario, nokkenas, vertanding etc
Dat is er niet voor een 3 kleps blok denk ikNokkenas schijnt ook best wel belangrijk te zijn als je boven de 68-70 op de teller wilt halen. Krijg die meer kracht boven in schijnt het. Door dat de inlaat klep ietsie langer getimed word kan er net iets meer brandstof / vulling mee worden genomen.