Aangeboden *** 7T MaX, RhQ, Carters, Keihin(echt), filter, Inlaat ***

Status
Not open for further replies.

Vincent #11

::TSA:: HT Big Bore
Hoi, PRIJZEN AANGEPAST!

Hierbij verkoop ik al mijn sprintspullen. Er zijn al een aantal onderdelen weg. Ik doe het weg omdat ik 18 ben geworden en bezig ga voor me rijbewijs. Met het setje heb ik 21,8 pk gescoort. Ben er mee 1 keer op de bank geweest en is toen niks afgestelt. De Cilinder, Krukas, Carters gaan gezamelijk weg en niet los. Er is NIKS TE RUIL.

- Aantal regels

- Alleen reageren als echt bent geintreseerd,
- Alleen reageren als je echt geld hebt,
- Prijs is vast (bieden kan wel)
- Niet onnodig bieden
- De onderdelen zijn echt vers
- Kan verstuurt worden maar liever niet als je het bekijkt zie je hoe goed spul het is!


DD carters MAX GETUNED door de jager (bekend uit de tijd van koopmans tuning erg goed ) op speed 7T gekottert en getuned. Verder zit er een RHQ krukas in met echt verse lagers draaid nog perfect. De lagers van de vertanding zijn ook nog perfect! En is geparelstraalt.

Richtprijs inclusief carters + krukas + cilinder: 449 euro







Malossi SPEED 7T MAX GETUNED door de jager (bekent uit de koopmans tuning tijd erg goed)

Richtprijs inclusief Cilinder + Carters + krukas: 449 Euro





Echte KEIHIN ( MET SERIENUMMER ) + Malossi e16 filter(filter is nieuw niet mee gereden)

Richtprijs met filter: 129 Euro





SERIENUMMER MOEILIJK TE ZIEN ZIT ER WEL DEGELIJK !!! IS EEN ECHTE KEIHIN !!! ( als je het niet gelooft kan ik wel betere foto maken want die zijn telefoon foto's)



INLAAT XSH 2,0 wig + Malossi Recht Spruitstuk + V-Force (echte)

Richtprijs: 85 Euro






Al het spul is erg netjes dus ik zou zeggen kom een kijkje nemen !!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top