#74 Sonic

Rinze #74

Well-Known Member
#74 Sonic [TE KOOP]

Hoi.

Ik ben Rinze en kom uit Harlingen.

verder geouwehoer over scooter/brommer verleden heb ik geen zin in en is niet super interessant:D

Het begon tijd terug met deze sonic.



Op meppel een 8.2 gereden met een slechte start



na Meppel de scooter uitelkaar gehaald.
hij moest is wat veranderen:D

De complete setup wordt overgebouwd in een lang carter, ook wordt de setup iets gewijzigd naar:


Koopmans carter.
Malossi Speed 7T *Twins*
Malossi RHQ
XSH roost
MHR overrange, wingbell, delta..
PVL digitaal
Keihin 28. XSH afgewerkt
XSH kelk
Kiesler wig
Malossi recht spruit
Malossi VL14
MHR 13/44

Frame met EPC stuur





Kon me C30 ruilen tegen een koopmans carter, zo gezegt zo gedaan.
Het carter ligt momenteel bij XSH om te worden gestraald en de nieuwe RHQ wordt geplaatst.

Zo kreeg ik het carter van stefan



Wat spul bij elkaar geveegd.



Ook ben ik met de kappen begonnen.
Ik spuit ze nu gewoon zelf omdat ik geen zin heb veel geld uit te gaan geven aan het te laten spuiten, mischien komt dta later nog eens.

Achterkap wat aangepast en in de primer



Ook ander kapjes geprimerd



Toen was het tijd voor een kleurtje:D
De kleur is donker antraciet *(komt nog 1 laag blanke lak overheen)







Vorige week velgen+voorpoten weggebracht om te laten stralen, vandaag ff wezen kijken en kon de voorpoten meenemen, velgjes waren ze mee bezig en kon ik morgen op gaan halen:)

de voorpootjes



Ook de velgjes terug:)



ff losjes in elkaar gezet met een carter dat nog ergens in een hoek lag:D










Velgjes laten afdraaien


1L tankje geplaatst


velgjes terug van spuiter*D


Carter bij XSH opgehaald samen met wat leuk spul:D, carter is mooig gestraald en er is een nieuwe RHQ as ingezet.



Andere gashandel gekocht en een deestone voorbandje:)


Was de lelijke grijze binnenkappen ook zat dus heb een vers setje zwarte binnenkappen aangechaft wat echt een stuk beter staat:D


Slick op de velg geknald en Blok er maar is ondergehangen, vind zelf dat het nog wel zo'n 2cm omlaag mag:p








wacht nu alleen nog op de vario en uitlaat en dan kan t eindelijk weer getstart worden+ralf+
________________________________________________________________________________________________
Vario zit er onderhand in, en had ff een leen uitlaat van marco(xsh) gekregen omdat mijn uitlaat er voor hengelo nog niet was, helaas alsnog niet op Hengelo kunnen rijden ivm wat problemen met de scooter.
Onderhand loopt het al en rijdt het ook al aardig:)

Nog wat foto's















 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Damn man dat doe je snel ik was bij Kees een dag voor meppel,ik vond je sonic erg netjes rijden.
Je kappen zien er echt heel vet uit:D
Ik zie je wel weer bij zoetermeer!
of ga je nog naar X-day?
Suc6 met j sonic erg netjes gespoten zoals het lijkt op de foto,s:W compressor neem ik aan?:p
Gr Delano
 
Last edited:
hee rinze! haha

leuk ding! ga je op x-days rijden? daar ga ik heen als toeschouwer. en sluiskil? daar doe ik heeel misschien aan mee..

succes dermee!
 

thnx:)

Vette kleur :W Succes ermee verder :*

dankje:D

Damn man dat doe je snel ik was bij Kees een dag voor meppel,ik vond je sonic erg netjes rijden.
Je kappen zien er echt heel vet uit:D
Ik zie je wel weer bij zoetermeer!
of ga je nog naar X-day?
Suc6 met j sonic erg netjes gespoten zoals het lijkt op de foto,s:W compressor neem ik aan?:p
Gr Delano

thnx, k heb ze gewoon met motip busje gespoten, en dan flink wat blanke lak eroverheen:D
zie je op zoetermeer:)

hee rinze! haha

leuk ding! ga je op x-days rijden? daar ga ik heen als toeschouwer. en sluiskil? daar doe ik heeel misschien aan mee..

succes dermee!

dankje:D , ik ga op damwoude rijden in plaats van X days:)
 
Ziet er goed uit :)
Waarom nog een laag blankelak ? Het glimt tog...
Lekker late zo, is weer een paar gram minder gewicht :+
 
he kleine rinze:D
die velgen zijn die al gestraald? of moet ik ze nog ophalen
en verder egr netjes! mooi kleurtje;) word wel feth!!. zie je zondag @ oostpoort..
 
Back
Top