#74 Sonic

Vind het een erg verse sonic vind alleen die pijp er niet bij staan op de een of andere manier. Ma zo''n pijp is gewoon leip.
 
Dat gat in je voorkap moet nog gefixt worden zeker?

Ding is erg clean! alleen zou ik eens kijken wat zwarte vorkpoten en carterkap zouden doen.
 
Die pijp is echt netjess. Alleen jammer van die vouwen in je zadelhoes.. kom hem wel op nijmegen ff bewonderen.

dank:). zadelhoes is indd beetje jammer, wil t nog wel es met stiknaden laten doen.

Vind het een erg verse sonic vind alleen die pijp er niet bij staan op de een of andere manier. Ma zo''n pijp is gewoon leip.

thnx, krijg nog een andere pijp, dit was ff een testpijpje van marco aangezien de andere roostjes er nog niet waren, komt dus 1 met een korte demper, zelf vind ik deze demper ook wel heel vet staan:W


Dat gat in je voorkap moet nog gefixt worden zeker?

Ding is erg clean! alleen zou ik eens kijken wat zwarte vorkpoten en carterkap zouden doen.

bedankt:), voor t gat komt mss stukje reezgaas oid, poten en carter blijven eerst nog ff zo, als de poten wat lelijk worden maaak ik ze wel zwart:)
 
Ff ander schijf je voor en hij is vieeesss!

Ik vind dit echt stukken mooier dan al die flipflop rare lakken! Echt 1 van de mooiste sonics op dit moment
 
versss :W

hij is echt netjes geworden rinz :)
ben jaloers op je velgen :D
binnenkort even naar het industrie terrein om even te knallen denks ?

benzine slang zit er al op ;) haha, kom van de week even die velg brengen
later neighbour!
 
versss :W

hij is echt netjes geworden rinz :)
ben jaloers op je velgen :D
binnenkort even naar het industrie terrein om even te knallen denks ?

benzine slang zit er al op ;) haha, kom van de week even die velg brengen
later neighbour!

wietza:W

bedankt kerel,
moeten binnekort maar ff vlammen indd:D

spreek die nog wel:*
 
Back
Top