70cc

aerox_lc

Well-Known Member
stel ik zet er een 70cc onder en ik laat de krukkas origineel, gaat da voor veel problemen zorgen op den duur? , in de veronderstelling dat ik er niet constant alles uithaal...

Advertisement - register to remove this

als jij een niet al te serieuze 70cc cilinder neem houd dat het wel ff hoor....maar op de lange duur zou ik dan toch een andere krukas kaufen

Originally posted by Gebakje
õke koop een charmo 70 cc coilinder loopt goed maakt niet te veel toeren niet duur (Fl.179,-) en tja rijd dus wel oke

wat ben jou voor figuur he? met al je volslagen nutteloze kut tips....ga toch fietsen ofzo....en wat de fok is charmo? heb je dat zelf gefiguurzaagd uit overjarige aarbeien jam ofzo? dwaas

Originally posted by hebo70

wat ben jou voor figuur he? met al je volslagen nutteloze kut tips....ga toch fietsen ofzo....en wat de fok is charmo? heb je dat zelf gefiguurzaagd uit overjarige aarbeien jam ofzo? dwaas

vervangings troep..... bleh

Nu heb je GVD 4x een post gereport waar NERGENS ook maar een goede verklaring is. Als ik ook nog maar 1 nutteloos mailtje van jou in me mailbox krijg, krijg je per direct een ban.

Originally posted by Gebakje
õke koop een charmo 70 cc coilinder loopt goed maakt niet te veel toeren niet duur (Fl.179,-) en tja rijd dus wel oke

Back