70cc

Hoi, ik ben Sander heb een vraag, ik heb een yasuni c 21 en een 21mm carburateur en wil een snelle 70 cc dr bij kopen maar ik weet niet helemaal goed welke ik zit wel te kijken naar een met vlinderpoorten maar ik wou vragen hebben julie tips. Tis voor en minarelli horizontaal
 
Advertisement - register to remove this

C21 Hoogtoerige uitlaat...

Stage6 MK2 race alu. Vlinderpoort, 17-19pk :cool:
Prijs/kwaliteit verhouding lijkt mij beter dan bijv de Mhr 70cc, en de MK2 is een verbeterde versie van de Stage6 race.
 
C21 heeft geen zin bij zon setup dat krijg je nooit goed afgesteld.

Cilinder is wel aan te raden, vroeger s6r gereden leuk voor op straat, maar dan is een c16 beter passend:p

Bespaar jezelf een hoop problemen en verkoop dat ding.
 
arkac ik had nog wel de vraag jij zegt spruitstuk veranderen, ( wat ik ook wil doen) maar zou je zeggen van joh eentje met membraam dr bij is wel t slimst. of zeg je van nou gewoon eentje zonder een andere membraam en dan als die powerfilter maar past gaat t ook best
 
jaa psies dan zal ik daar ff voor kijken die cilinder heb ik namelijk net besteld en lagers en vervroegings spie maar die inlaat en powerfilter nog nie maar die komen dr wel
 
Heb je 21mm carb met schroefdraad>>luchtfilter of inschuif?
Anders moet er een kelk tussen...
 
Last edited:
HAhhahaha das dom van me ik zag t nie eens,
Maar ik zit nu met t volgende me carberateur die zit naar links maar ik wil m boven me achterwiel hebben ik weet dat ik een wig nodig heb en een subframe maar kan ik die inlaat zo ff 1 2 3 draaien dan als ik dat alles heb?
 
HAhhahaha das dom van me ik zag t nie eens,
Maar ik zit nu met t volgende me carberateur die zit naar links maar ik wil m boven me achterwiel hebben ik weet dat ik een wig nodig heb en een subframe maar kan ik die inlaat zo ff 1 2 3 draaien dan als ik dat alles heb?
Draaibaar spruitstuk geen oplossing?
 
Back
Top