This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

70cc zip 0 power

joeperdepoep

New Member
Beste lezer,

Ik heb op het moment een paar problemen met men scooter maar eerst de setup

70 dr
Malossi vario
17,5mm Delorto sproeier 84
Gele drukveer
Std trekveertjes
Geen idee welke rolletjes
Sito plusje
Rest std

Nu is mijn probleem dat het ding niet vooruit te branden is top ligt rond 70 En trekt niet lekker op. Ik weet dat dit een vario probleem is allen heb ik het probleem dat ik de voorste schroef op het ventilatorwiel zo vast is gedraaid door de garage dat ik hem niet open krijg met mijn slagboor dus ik kan ook niet bij de rolletjes iemand die zo iets van mijn setup kan zeggen hoe ik hem kan verbeteren wil namelijk binnenkort leren stunten

Alvast bedank Groetjes Joep!

Ja wat je kan proberen is ff naar een garagebedrijf in de buurt rijden. Dan vraag je of ze hem voor me los kunnen draaien en dan zet je hem vervolgens met jou accu slagmoersleutel vast en rij je weer terug

Ja wat je kan proberen is ff naar een garagebedrijf in de buurt rijden. Dan vraag je of ze hem voor me los kunnen draaien en dan zet je hem vervolgens met jou accu slagmoersleutel vast en rij je weer terug
ja ga ik doen super bedankt! Heb je nog tips voor mijn setup wat ik eventueel moet vervangen ?

ja ga ik doen super bedankt! Heb je nog tips voor mijn setup wat ik eventueel moet vervangen ?
Niks, je hebt nu een stille en als ie het weer doet vlugge setup. Leuk als daily en voor wheelies. Met een rideout kom je makkelijk mee of met een rondje rijden met de maten dat lukt ook. Als een politie auto je ziet gaan ze je ook niet meteen staande houden je hebt nu een perfecte allround setup.

Dankjewel man toch wel fijn om te horen dit was wel mijn doel alleen heb ik nu net een probleem dat mijn cilinder een beetje stottert waar je problemen oplost komen altijd nieuwe bij