70cc wat zijn nou de gevolgen

awel dit bewijst dat jullie niet veel van afstellingen weten want mene booster spirit trekt 128 en als de afstelling aan staan exact 45 en het geluid is niet TE maar prachtig
 
goed dit is nog meer bs 128 km/pu? 50cc en begrenst 45? mischien op een sterk afwijkende teller.

Verder je kunt best een sport 70 eronder gooien en als je niet gepakt wilt worden. Dat cilinderkop verhaal gebruiken een sito + of andere standaard look uitlaat pakken volgensmij heeft top performeces wel zo n uitlaat. En een begrenzer en die op 1.7 /1.3 zetten. Dan pakken ze hem waarschijnlijk niet van je af. En je hebt wel de trekkracht.
 
In Amsterdam doen ze ook niet meer zo moeilijk. Werd aangehouden met alu70+c16+cgc (xonder licht) + 21mm etc. Dus in een seconde op de 2kw, gaat het verhaal naar de officier van justitie. Daarna mocht ik mijn brommer starten en wegrijden :x
 
ik ga het maar gewoon proberen.. wie niet waagt wie niet wint :p

maar weet iemand nou hoe het zit met die nieuwe regel die ze in willen voeren, en dan bedoel ik echt feiten niet wat je denkt, en als die ingaat zo ja wanneer en wat gebeurd er dan met je scooter ??
 
ik heb ook malossi sport 70cc AC giet, met DO 17.5, TP nardo, en begrenzer, begrenzer staat op 65km/h en ik had 1,4kW @ rollenbank, maar agent had nog gevraagt of ik begrenzer had want je hoorde het niet aan het geluid maar hij hield wel in zei hij..

ik had toen gezegt dat ik i.p.v. 49,9 cc een snelle 50cc eronder had gedaan, en een powerfilter, daarom maakte hij zoveel herrie, en die 50cc was ik nog aan het afstellen daarom hield hij waarschijnlijk in d8 ik, en die meneer geloofde het ook nog :D

so good luck

Scoop
 
Toen ik mijn scooter had wou ik meteen harder gaan (wie niet). Dus ik dacht bij mezelf:
andere uitlaat, 17.5 en andere vario heb je 2kw, maar met een 70cc ook. Dus waarom geen 70 leek mij. Met een DR 70 maakt die niet veel meer herrie maar je trekt wel veel harder op:)

(ik weet niet hoe ze bij jou een de buurt controleren op scooter's maar hier nemen ze hem nooit mee naar het burau)
 
Back
Top