70cc vraagje

beunhaas01

New Member
hallo
ik heb een vraagje over mn 70cc hij stoterd en houd in bij weg rijden (koud)
en hij valt niet mooi stationair als ik stil sta. iemand die kan zeggen wat het is?
mvg
 
Advertisement - register to remove this

Dit zou kunnen komen door een niet goed afgestelde luchtschroef, of een niet schone carb

Dit zou kunnen komen door een niet goed afgestelde luchtschroef, of een niet schone carb
carb is schoon gemaakt en uit geblaze met perslucht
Post automatically merged:

als de motor koud is is t normaal dat hij beetje stottert omdat hij te veel benzine krijgt.doe hij dit ook als hij goed warm is?wat voor 70 cc en setup hebben wij t hier over?
een airsal 70cc
17.5mm carb ontgrensd
sproeier 78
zip 2t
als hij warm is stoterd hij niet meer maar rijdt wel van zelf en valt niet mooi stationair
 
Tik maar in de google zoekbalk ik, er staan tientallen sites waar ze een duidelijke uitleg geven. Principe is voor elke carb hetzelfde
 
Ik weet niet welke sproeier het beste is voor die setup. Kan je wel zien aan de bougie. Wel eerst goed warmrijden en dan een stukje volgas, het beste is om dan direct daarna te checken
 
Ik weet niet welke sproeier het beste is voor die setup. Kan je wel zien aan de bougie. Wel eerst goed warmrijden en dan een stukje volgas, het beste is om dan direct daarna te checken
zit nu een 78 in gasnaald stand int midden bougie is bruin maar hij trekt niet lekker voor een 70cc
 
yo vandaag krijg ik men krukas en lagers en van alles binnen maar nu mooet ik men vliegwiel los krijgen bij onsteking iemand idee hoe ik het kan doen?
 
ja dan is et gwn goed maar der kwam ookk gwn benzine spetters uit koud motor
Post automatically merged:


maar sproeier 78 in 70cc en ongtgrensde sito plus carb 17.5mm ontrgenzd ni te klein?
Naa , ik had een zip 2t 70cc malossi sport sitoplus en sproeier 76 erin is met elke scooter echt verschillend

bij mijn runner nu 70cc stage 6 heb ik sproeier 86 erin wel met een ESM

78 zou het opzich wel prima moete doen
 
Naa , ik had een zip 2t 70cc malossi sport sitoplus en sproeier 76 erin is met elke scooter echt verschillend

bij mijn runner nu 70cc stage 6 heb ik sproeier 86 erin wel met een ESM

78 zou het opzich wel prima moete doen
maar hij stotert heel erg en kom ni tegoei vooruit gaat maar max 25 dan lijkt et zo en met men 50cc deed die da ni koud
 
maar hij stotert heel erg en kom ni tegoei vooruit gaat maar max 25 dan lijkt et zo en met men 50cc deed die da ni koud

als ik jou was zou ik 2 maten kleinere sproeier nemen en even de stationair iets terugdraaien. Bij een 2t is het wel normaal als die stottert wanneer die koud is

en even je koppeling nakijken evt koppeling segmenten schuren
 
Back
Top