R Runia New Member 4 October 2020 #1 Ik was nieuwsgierig, welke uitlaten voor 70cc zijn goed op een peugeot vivacity? Een yasuni valt denk ik wat teveel op, wat zijn jullie ervaringen? Groetjes, Gerrit
Ik was nieuwsgierig, welke uitlaten voor 70cc zijn goed op een peugeot vivacity? Een yasuni valt denk ik wat teveel op, wat zijn jullie ervaringen? Groetjes, Gerrit
R Runia New Member 5 October 2020 #3 Choempie said: Sito plus Click to expand... Heb je een link naar die uitlaat? Heb namelijk wel gezocht naar een sito + maar kon geen goede vinden voor 70cc. Vaak staat er bij dat het 50cc is.
Choempie said: Sito plus Click to expand... Heb je een link naar die uitlaat? Heb namelijk wel gezocht naar een sito + maar kon geen goede vinden voor 70cc. Vaak staat er bij dat het 50cc is.
R Runia New Member 6 October 2020 #5 Ik wil op een peugeot vivacity een 70cc zetten. En had gezocht om een sito+ uitlaat voor 70cc. Alleen kon geen goeie vinden voor de peugeot. Jij suggesties? Het liefst een uitlaat die niet teveel opvalt zoals yasuni
Ik wil op een peugeot vivacity een 70cc zetten. En had gezocht om een sito+ uitlaat voor 70cc. Alleen kon geen goeie vinden voor de peugeot. Jij suggesties? Het liefst een uitlaat die niet teveel opvalt zoals yasuni
Dr70 speedfight Geen dr meer 6 October 2020 #6 Licht er net aan wat voor 70cc je wilt op een laagtoerige 70cc moet een sito kunnen op een echte race cilinder zou het niet optimaal lopen
Licht er net aan wat voor 70cc je wilt op een laagtoerige 70cc moet een sito kunnen op een echte race cilinder zou het niet optimaal lopen
Dr70 speedfight Geen dr meer 6 October 2020 #8 Malossi sport kan denk ik wel, heb zelf malossi mhr maar daar doe ik geen sito onder
Dr70 speedfight Geen dr meer 6 October 2020 #10 Ik rij eigenlijk alleen met teruglopers maar sito heb ik veel positieve dingen over gelezen