70cc uitlaat op 50cc cil.

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

zip_Fr3@k said:
hehe :p
uhm ik denk een stnd 50 in et begin (daarna 70 cc gietijzer malossi)
en een mrh rep. (kan k goedkopp 2ehands aan komen) uitlaat is voor 70 cc

Een MHR Replica uitlaat is niet voor 70cc. Het is een soort vermomde Giannelli NRX / Yasuni Z.
Dat ding presteert bij 7500rpm ofzo, net zoveel als een Leovinci SP3 :L
Het is echt de grootste miskoop die je ooit zult doen (als je denkt een 70cc uitlaat te kopen).

Aidix said:
Een MHR Replica uitlaat is niet voor 70cc. Het is een soort vermomde Giannelli NRX / Yasuni Z.
Dat ding presteert bij 7500rpm ofzo, net zoveel als een Leovinci SP3 :L
Het is echt de grootste miskoop die je ooit zult doen (als je denkt een 70cc uitlaat te kopen).

oki thnx dan koop ik wel een andere :p
nog geen ID welke dan :o:p

Een Laser XPro levert op 70cc net zoveel vermogen als de MHR Replica maar bij 1000rpm meer.

Op zich presteert de XPro erg leuk, en hij is bijna de helft goedkoper dan de Malossi.

Neuh, maar de uitlaat is wel goed, ik wil er niet mee zeggen dat HIJ die MOET kopen maar een leuk uitlaatje is het wel. Hij kan zich ook net zo goed een bida s2 of een shot oid kopen. Het was maar een suggestie.

Misschien presteert de x-pro wel goed maar over de kwaliteit ben ik niet echt te spreken..bij een vriend van me knalde na 2 weken de demper eraf en de ophanging was ook al gescheurd..en als ik ze zie onder een scooter is t een en al roest..

Status
Not open for further replies.
Back