70cc Top performance Roze top

Malossi Raaf

Well-Known Member
hallo

ik rij met roze top
C16
17,5 carb sproeier 96
standaard luchtfilter
mhr delta omega zwart trekveertjes.
mhr rood druk veer.
3,8 gram rolletjes


wie heeft wat aanpassingen op me setup.
ik dacht nog aan:
mhr overrange.
21mm carb
mhr pia spruitstuk 21mm
mhr vl14
stage 6 filter.

wie heeft nog wat aanpassingen of opmerkingen.

groetjes Raaf
 
Advertisement - register to remove this

stage6 filter staat wel bruut hoor, maar heb gister bij een kerel op zijn roze top nog een powerfilter gemonteerd en dat was echt niet te doen. Ding ging echt herrie maken als de ziekte. We moesten meteen 10 maten groter in sproeier en we hadden er niet echt noemenswaardige vermogenswinst mee.

Trekt echt alleen maar wouten aan. Maar zoals al gezegd, de looks zijn wel zeker vet :)
 
Als het voor op straat is zou ik gewoon de 17,5mm carb houden of max. 21mm met standaard luchtfilter.
idd, zoals ben al zegt een gianelli shot erop zetten, zal waarschijnlijk wat leuker lopen.
Power1 vario kun je er nog op zetten en zoals melf al zegt een langere vertanding.
Overrange is voor op straat imo niet echt nodig, de standaard poulies zijn ook goed mooi lopend te krijgen.
Spruitstuk zou ik ook gewoon krom laten.
 
Last edited:
Ik het bijna hetzelfde setup voor op straat. In combintie met 21mm carburateur en gewoon en open luchtfiter van Malossi. De E13. Draait prima. :) Trekt Politie aan ja , maar moet je maar niet met zo'n setup op straat rijden imo.
 
Heb je idd gelijk in :p
21mm kan ook goed, maar een 17.5mm is imo ook al goed genoeg.
En ik weet toch vrij zeker dat dit voor op straat is dus dan kun je imo een standaard filter pakken zodat ie een stuk minder 'herrie' maakt en 't vrijwel hetzelfde presteerd :)
 
Heb ook ongeveer dezelfde setup gehad,
Icm 17,5mm en c16 @ malossi sport en later @ athena
Beide met orgineel filter gereden, enkel doorzichtige kap voor de looks:p
Reed zeer lekker, kwart gas en je reed rustig 60 zonder idioot veel lawaai
 
Heb je idd gelijk in :p
21mm kan ook goed, maar een 17.5mm is imo ook al goed genoeg.
En ik weet toch vrij zeker dat dit voor op straat is dus dan kun je imo een standaard filter pakken zodat ie een stuk minder 'herrie' maakt en 't vrijwel hetzelfde presteerd :)
Mwa, ik vond die 21mm hier een behoorlijke aanwinst tov een 17,5mm hoor, scheelt enorm in vermogen.
 
Back
Top