Howto 70cc speedfight 2 werkt niet

RobinDFTW

New Member
Goede avond iedereen. Ik ben robin
Ik heb een probleem met mij speedfight 2. Zelf ben iknog in de leer qua dit maar heb een vriend die me af en toe help.


Nou heb ik een 70cc in mijn speedfight samen met hem gebouwd maar wil hij maar niet staren. Ik weet dat de cabrateur benzine krijgt alleen de cilinder niet en we hebben zover als ik weet redelijk wat nagekeken. Nu dacht ik laat ik jullie hulp er bij halen en kijken wat jullie denken wat er fout is

Ik heb nog de cilinder kop er af gehaald en had gemerkt dat het kopje van de krukas de ronde cilinder dus zwart was wat af veegbaar was. Ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen
Maar hulp zou ik zeker waderen
 
Advertisement - register to remove this

Start de scooter wel met remmenreiniger op startspray?
Ik weet dat de cabrateur benzine krijgt alleen de cilinder niet
Hoe heb je dit geconcludeerd?
Want je zegt tevens:
had gemerkt dat het kopje van de krukas de ronde cilinder dus zwart was wat af veegbaar was.
Ik neem aan dat je hier de dome (=bovenkant) van de zuiger mee bedoelt en deze wordt alleen maar zwart door enige vorm van onvolledige verbranding, wat niet kan als er geen brandstof in de cilinder komt.
 
Last edited:
Start de scooter wel met remmenreiniger op startspray?

Hoe heb je dit geconcludeerd?
Want je zegt tevens:

Ik neem aan dat je hier de dome (=bovenkant) van de zuiger mee bedoelt en deze wordt alleen maar zwart door enige vorm van onvolledige verbranding, wat niet kan als er geen brandstof in de cilinder komt.
De scooter wil heel even lopen op puur rem reiniger daarna stopt ie er gelijk weer mee

En ja ik bedoeld de bovenkant van de dome
 
Back
Top