70cc runner

Lorenzocc

New Member
Goedemiddag,

Ik heb een runner gekocht met een 70cc cilinder die nu ongv 95 loopt op de teller ik vroeg me af wat ik het beste kan doen om hem nog sneller te maken

Het is een dr70 cilinder,
Watergekoeld
Sitoplus uitlaat
 
Advertisement - register to remove this

Is 95 kmpu dan niet snel genoeg voor een scootertje, haal je motor rijbewijs en breng niet andere mensen in gevaar die het fietspad met jouw moeten delen!
 
Is 95 kmpu dan niet snel genoeg voor een scootertje, haal je motor rijbewijs en breng niet andere mensen in gevaar die het fietspad met jouw moeten delen!


Hahah jaa ik snap je bedoeling, nou heb ik het geluk dat ik in het weiland woon vlak bij een dijk en ik m vrijwel alleen gebruik om van mijn huis naar het dorp te rijden. Toch zou ik graag het maximale willen halen uit deze scooter, 95 klopte niet het was 85 maar vroeg me dus af wat ik nog meer zou kunnen doen om nog sneller te kunnen gaan.

Mvg.
 
Andere uitlaat, andere koppeling en vario. Breedere snaar. Race vertanding en krukas. Andere rollen en trekveren. Andere sproeier en membraam. Grotere carburateur. Beetje afstellen dat ding. Voor de lol lachgas erop. En scheuren maar

En welke dan precies?

Mvg.
 
Je hebt al een 17.5mm carb als t goed is dus niks aan veranderen. Krukas is altijd slim ga je niks snellee van alleen wel altijd aan te raden op 70cc, doppler asje is prima.
Vario is niet nodig imo want de oude runners kwamen al met 19x15.5 rollen dus een grote vario. Membraam haalt met jou setup niks uit, carbonnen membraamklepjes zijn wel een aanrader voor als je ooit een vastloper krijgt. Vertanding is bij runner al aardig lang dus ook weer geld verspilling, nogmaals een goeie afstelling met een yasuni r uitlaat loopt prachtig.
 
Goedemiddag,

Ik heb een runner gekocht met een 70cc cilinder die nu ongv 95 loopt op de teller ik vroeg me af wat ik het beste kan doen om hem nog sneller te maken

Het is een dr70 cilinder,
Watergekoeld
Sitoplus uitlaat
Je kan altijd je cilinder nog laten tunen om wat meer power eruit te halen, maar dan moet je wel ff een nieuwe krukas erbij halen, anders loopt t straks kapot en ga je 0km/h.
 
Back
Top