70cc op standaard uitlaat

yamahax

Well-Known Member
hoi

ik wil een 70cc kopen maar die wil ik op me orginele uitlaat er op laten zitten. Mijn setup nu:

17.5 carb.
polini vario

voor Yamaha aerox

Kan dat en zoja wat zullen de prestaties dan ongeveer zijn,
en welke cilinder raden jullie mij dan aan.

Wil later een giannelli shot over een jaar.
 
Advertisement - register to remove this

aangezien er al meerdere keren is gezegd dat de dr70 de beste optie zal zijn,lijkt het mij toch vrij duidelijk!:) ik heb laatst een keer een 70cc op me std uitlaat gehad,het trok gewoon veel harder op,en ik had een iets hogere topsnelheid!
 
@ph3x f12 said:
Ken toch wel hoor, sinds een paar maanden tuf ik rond met een Team AC, deze was ook warmgelopen door het gebruik van een 50cc uitlaatje (Samba). Lag niet aan afstelling, daarna kwam er een C16 onder en daar rij ik nu al weet ik het hoelang mee, nix mee gemerkt. Het is simpel: teveel (en dan ook veels te veel) druk is meer warmte, dat kan warmloper geven. Natuurlijk niet als je met lage toeren en 5min. mee rond rijdt.

daar loopt ie net door vast hoor , heb meer mensen gezien met samba50 pijp en die bleven ook heel @ 70cc...

ik had zelf samba 50 op evo 50 tuned en liep ook niet kapot (alleen liep voor gen meter)

en ik heb weet ik veel hoe vaak al uitlaten zoals gsp etc. in combinatie met een 70cc opgebouwd , en dat blijft allemaal heel hoor
 
Koop die dr70 of ene polini corsa over die corsa ben ik ZEER goed te spreken vind het echt een super cilinder voor een gietijzeren! in combinatie met ene polini 4 race uitlaat en ene mhr2000 vario en 17,5mm carb loopt dit lekker hard voor ene giet ijzeren cilinder.

maar neem gewoon die dr70 + std pijp om te bgeinnen daarna kan je altijd nog gaan uitbreiden. (en sparen)
 
melf #50 said:
warmloper zal wel door slecht afstellen komen , moet gewoon willen , als de druk niet wegwil gaat ie gewoon slecht lopen , maar dat kan bij een std pijp niet doordat de std pijp open is ;) , kan alleen gebeuren dat de tailpipe te nauw is bij een snelle pijp en daardoor de gassen niet wegwillen als ie warm is.. tis gewoon zo dat door nauwe bocht van de std uitlaat meer koppel wordt gecreerd , de topsnelheid daarentegen ligt lager.. en het toerental daarmee ook , daarom mag zo'n setup ook niet zomaar vastlopen..


kwam bij mij toen niet door slechte afstelling.. (die was okey) door die catalysaotr kon toen me rode top z;n druk neit kwijt ... waardoor te heetw erd... (hij reed wel goed)


maarja heb verder geen zin in discussie :rolleyes:
 
pk's kun je nooit zeggen , ook niet ongeveer , alleen door ervaring , maar er zijn weinig mensen die een aerox met 70cc dr met std uitlaat op de testbank zetten.

verder denk ik dat je gewoon de Hebo Manston replica moet kopen want die wil je toch hebben , iedereen adviseerd je hier dr oid en jij wilt wat anders , als je het zo zeker weet waarom vraag je het hier dan? gewoon kopen die replica!!
 
je kan ook gewoon verder kijken naar bijv. een athena cil zelfde als de hebo rep of ng nu of een stage 6 cil schijnt ook leuk te zijn ik zou geen malossi rep kopen als ik jou was betaal je voor de naam :p
 
yamahax said:
ja jongens ik wil een goede cilinider waar mee ik veel pk mee kan hallen, maar bedankt allemaal ik zou er over na denken.

als jij veel pk's wilt hebben moet je kijken naar speed evo manston gebied en dan mag je zeker wel een andere krukas nemen ;)
 
+ als je veel pk's wil zou je tog gelijk een andere uitlaat moeten halen denk ik..en een andere krukas natuurlijk :rolleyes:
die std uitlaat houd veel pk's in:)

wat voor carb wou je eronder doen?
 
Back
Top