70cc is voor 2takt. Je kan er wel een 80cc in doen maar dan heb je ook een andere ecu daarvoor nodig en dat kost samen veel geld.Kan je een 70cc cilinder op een zip iget 2020 zetten?
Welke ecu moet ik dan nemen mallosi ecu of een blauwe ecu? En heb ik da. Een nieuwe carburateur nodig voor die 80cc?70cc is voor 2takt. Je kan er wel een 80cc in doen maar dan heb je ook een andere ecu daarvoor nodig en dat kost samen veel geld.
Van malossi is daar een ecu van alleen ik weet niet of die van jou e4 of e5 is.Welke ecu moet ik dan nemen mallosi ecu of een blauwe ecu? En heb ik da. Een nieuwe carburateur nodig voor die 80cc?
Euro 4 dus een ecu erin steken en 70cc cilinder heb je een aanrader?Van malossi is daar een ecu van alleen ik weet niet of die van jou e4 of e5 is.
Jou scooter is een injectie, die hebben geen carb.
Ik weet niet wat de beste setup is voor n 80cc, er is vast wel iemand die dat weet.Euro 4 dus een ecu erin steken en 70cc cilinder heb je een aanrader?
Danku dus als ik het snap is het een mallosi ecu 50cc goed en en een 80cc cilinder ?Ik weet niet wat de beste setup is voor n 80cc, er is vast wel iemand die dat weet.
Waarom niet gewoon vragen wat ik er allemaal moet insteken en dan zelf doenNee, je hebt een malossi 80cc + malossi 80cc ecu nodig.
Maar als je dat hier moet komen vragen zou ik het maar door Joey Schaar laten doen.
Omdat je als noob zelf niet ff zomaar een cillindertje monteert etc en kleppen steltWaarom niet gewoon vragen wat ik er allemaal moet insteken en dan zelf doen
Ik weet gwn niet veel van een zip maar ik kan een cilinder vervangen van een yz 125 dus ben geen noobOmdat je als noob zelf niet ff zomaar een cillindertje monteert etc en kleppen stelt
Dankuwel ik heb wel een euro 4 maar als ik die in euro 4 koop dan heb ik alles dat ik nodig heb?Malossi ECU Injtronic 80CC | Piaggio - iGET E5 - 5519266B kopen? — Joey Schaar
Malossi ECU Injtronic 80CC | Piaggio - iGET E5 - 5519266B! ✔ Uit voorraad leverbaar. ✔ Bestel gemakkelijk online.www.joeyschaar.nl
Advies accepteer je niet en de ruzie hen je nu wel ja echt man…..Ik kwam hier voor advies niet voor ruzie
Het gaat er om of je het wel of niet kan. Dat jij een cilinder op een 2takt kan plaatsen wil niet zeggen dat jij het ook op een 4takt kan. Een cilinder op een 2takt kan een kind van 5 nog wel dat stelt allemaal geen fuck voor. Maar 4takt daar in tegen is een hele andere wereld, denk bijvoorbeeld aan je zuigerveren op de juiste plek doen met de juiste speling, kleppen op de juiste maat stellen met een voelmaat, juiste nokkenas gebruikt, distributie ketting op tijd zetten en op de juiste spanning, zorg er voor dat je distributiekroon geen speling heeft al met al zit er gewoon meer techniek in dan een simpele 2takt motor.
En als jij al hierboven aangeeft dat jij niet zoveel van een zip weet en meent dat je met een 50cc ecu met een 80cc wilt rijden en vraagt of een nieuwe carburateur moet gebruiken terwijl het een injectie kut blok is lijkt mij het verstandig dat je die cilinder laat monteren die er wel ervaring mee heeft.
Voordat je hier huilend terug komt op het forum dat je blok naar de klote is en wij dan zogenaamd slecht advies heeft gegeven. Dus leer het maar eerst op de scooter van je moeder of je oma. Beter is dat iemand die het WEL kan het gewoon doet.
eens
Kijk effe die filmpjes van Joey Schaar op YT, dan weet je het het echt precies. Maar die ecu en cilinder zijn het belangrijkste. En eventueel een multivar met rollen van het juiste gewicht.Ik weet gwn niet veel van een zip maar ik kan een cilinder vervangen van een yz 125 dus ben geen noob
Post automatically merged:
Dankuwel ik heb wel een euro 4 maar als ik die in euro 4 koop dan heb ik alles dat ik nodig heb?