70cc bestaat niet voor piaggio 4t.
Je komt dan op een 80cc en dan raad ik je ook aan om een snelle nokkenas te plaatsen
Beetje laat maar voor mensen die dit nog lezen gaan, 70cc voor 4t zip bestaat.
Ik heb dit zelf ook en trekt lekker
Dit is er bijvoorbeeld een https://www.m2trading.com/nl/websho...3jO0YP2VebNxzDXSatZ77OkbiR_FQ38BoC1V4QAvD_BwEDan kan je ons vast wel vertellen welke cilinder je hebt en waar hij te koop is.
Deze heb ik ook, werkt lekker.Dit is er bijvoorbeeld een https://www.m2trading.com/nl/websho...3jO0YP2VebNxzDXSatZ77OkbiR_FQ38BoC1V4QAvD_BwE
Deze heb ik ook, werkt lekker.
Alleen malossi pakking set erbij kopen.
Als je toch al het werk gaat doen meteen 80cc die zijn ook betere qualiteit (wel van topperformance of malossi nemen). Maar sneller zul je nog niet gaan dan moet je een snelle nokkenas erbij nemen en/of andere vertanding. Bij elkaar tikt dat flink aan. Ik heb een 80cc op mijn vespa en had eerst niks veranderd (geen grotere sproeier etc) en reed precies hetzelfde als mijn 50cc. Nu heb ik een snelle nokkenas, grotere sproeier en zwaardere rolletjes trek iedere 50cc eruit (behalve 2takt) en topsnelheid is 70gps.Is 70 cc het waard of kan je net zo goed gelijk een 80cc halen op een 4t
Ging mij net om dat extra trekkracht, 50cc is gewoon ruk met optrekken bij stoplicht enz.Als je toch al het werk gaat doen meteen 80cc die zijn ook betere qualiteit (wel van topperformance of malossi nemen). Maar sneller zul je nog niet gaan dan moet je een snelle nokkenas erbij nemen en/of andere vertanding. Bij elkaar tikt dat flink aan. Ik heb een 80cc op mijn vespa en had eerst niks veranderd (geen grotere sproeier etc) en reed precies hetzelfde als mijn 50cc. Nu heb ik een snelle nokkenas, grotere sproeier en zwaardere rolletjes trek iedere 50cc eruit (behalve 2takt) en topsnelheid is 70gps.
Zelf gedaan of bij een scooterzaak? Als je het bij een scooterzaak heb gedaan wat waren te kosten?Als je toch al het werk gaat doen meteen 80cc die zijn ook betere qualiteit (wel van topperformance of malossi nemen). Maar sneller zul je nog niet gaan dan moet je een snelle nokkenas erbij nemen en/of andere vertanding. Bij elkaar tikt dat flink aan. Ik heb een 80cc op mijn vespa en had eerst niks veranderd (geen grotere sproeier etc) en reed precies hetzelfde als mijn 50cc. Nu heb ik een snelle nokkenas, grotere sproeier en zwaardere rolletjes trek iedere 50cc eruit (behalve 2takt) en topsnelheid is 70gps.
Ik heb alles zelf gedaan mijn vader en ik werken vaker aan scooters. Was alleen een rot klus omdat al die schroefjes oud waren en soms draaide iets door. Als je een wat ouder scootertje hebt en niet zeker weet of alles gaat lukken zal ik het laten doen. Maar is je scooter wat nieuwer kun je er zeker zelf aan beginenn wel alles goed sorteren en schoon houden! Uit mn hoofd heb je geen speciaal gereedschap nodig gewoon je motorblokje eronder uit en dan is het inbus en moersleutel. Als je alles zelf kan is het veel goedkoper en heb je dan moeite met het afstellen kun je hem altijd wegbrengen.Zelf gedaan of bij een scooterzaak? Als je het bij een scooterzaak heb gedaan wat waren te kosten?
Als je het zelf had gedaan was het zelf te doen met een Youtube video of niet?
Heb zelf een 2t 50cc gehad met minarelli horizontaal blokje (yamaha jog r). Onbegrenst (uitlaat prop + varioring) en dat liep op een mooie dag 80 op gps. En dan heb je er dus nog niks voor hoeven kopen. Ja 2 takt is leuk want het is simpel en een stuk sneller en krachtiger dan 4t. toen ik in mijn 4t een snelle nokkenas en 80cc had ging hij even hard als de 2t. Dus ja een 80cc maakt verschil maar is het het waard? Je moet goed nadenken 2t is goedkoop maar valt ook meer op want als je hem opvoerd hoor je het wel aan het geluid. Je kunt je 4t verkopen en een 2t terugkopen hou je met geluk nog wat geld over en dan lekker rijden tot je je autorijbewijs hebt.Ik kan ook naar 2t switchen maar wel een ouder model. Of is die 80cc het echt waard want ik hoor vaak dat een 2t veel leuker is dan 4t
Post automatically merged:
Ik heb nu een 2017 model dus is het het waard om naar een oudere 2t zip te gaan
Ik heb via youtube gekeken, alleen goed op de tijd letten dat dat goed staat, voor de rest kan er weinig fout gaan.Zelf gedaan of bij een scooterzaak? Als je het bij een scooterzaak heb gedaan wat waren te kosten?
Als je het zelf had gedaan was het zelf te doen met een Youtube video of niet?
Mensen zeggen wel eens dan een 80cc opvalt met geluid etc en ik heb een blauw kenteken dus dat valt meer op. als ik een wok krijg moet ik toch weer de 50cc cilinder erop zetten ? wat zou jij doen ?Heb zelf een 2t 50cc gehad met minarelli horizontaal blokje (yamaha jog r). Onbegrenst (uitlaat prop + varioring) en dat liep op een mooie dag 80 op gps. En dan heb je er dus nog niks voor hoeven kopen. Ja 2 takt is leuk want het is simpel en een stuk sneller en krachtiger dan 4t. toen ik in mijn 4t een snelle nokkenas en 80cc had ging hij even hard als de 2t. Dus ja een 80cc maakt verschil maar is het het waard? Je moet goed nadenken 2t is goedkoop maar valt ook meer op want als je hem opvoerd hoor je het wel aan het geluid. Je kunt je 4t verkopen en een 2t terugkopen hou je met geluk nog wat geld over en dan lekker rijden tot je je autorijbewijs hebt.
Dan ben je al goed voorbereid alles rustig uit elkaar en bij het optijd zetten met de nieuwe cilinder etc gewoon weer ff op youtube kijken.Ik heb via youtube gekeken, alleen goed op de tijd letten dat dat goed staat, voor de rest kan er weinig fout gaan.
En compressie setje heb ik zodat ik weet dat mijn pakkingen goed zijn.
Ik heb nu alleen nog maar mijn 80cc 4t heb mijn 2t verkocht. En qua geluid klinkt mijn 80cc minder hard dan een begrenste 50cc (met varioring) want die maken heel veel toeren. En ik hoor heel vaak scooters die harder klinken met standaard uitlaat.Mensen zeggen wel eens dan een 80cc opvalt met geluid etc en ik heb een blauw kenteken dus dat valt meer op. als ik een wok krijg moet ik toch weer de 50cc cilinder erop zetten ? wat zou jij doen ?