70cc monteren

hoi ik heb een Peugeot scooter 2takt uit jaar 2005 en wil hier een 70cc op plaatsen de scooter hoeft niet 100 plus te gaan im ben al blij al die 75 loopt met goede trekkracht nu zat ik te denken aan een mezoly 70cc cilinder omdat die nu eenmaal goedkoop is en ik niet meer geld heb om een duurdere te kopen,

setup die er in komt

- polini vario
- 17.5m carb dellorto
- polini vsnaar
- sito plus uitlaat


denken jullie dat ik met deze setup en een goede afstelling de 75 kan halen?
 
Advertisement - register to remove this

Kerel, waarom moet je weer een ander account aanmaken om vervolgens weer een nieuwe topic te starten.

Gebruik gewoon je vorige account, maak 1 topic en stel daarin al je vragen omtrent je Vivacity 2-takt 2005 en hoe je ermee 75 gaat kunnen halen en wel of geen mezoly.
 
Kerel, waarom moet je weer een ander account aanmaken om vervolgens weer een nieuwe topic te starten.

Gebruik gewoon je vorige account, maak 1 topic en stel daarin al je vragen omtrent je Vivacity 2-takt 2005 en hoe je ermee 75 gaat kunnen halen en wel of geen mezoly.
yo jullie hebben het denk ik over mijn broer, hij is die gene die polini er onder gaat steken maar we hebben allebei eej vivacity uit 2005

nu dus met een mezoly 70cc ga ik dan betere optrek hebben dan met mijn standaard 50cc
 
Geen geld maar wel een gare cilinder willen gebruiken? Die Mezoly rommel is het niet waard. Spaar dan ff voor wat fatsoenlijks, en je moet ook meer tanken he.

Als je nu al moet besparen op een cilinder voor dagelijks gebruik die meer benzine verbruikt dan zou ik hier toch maar ff heel goed over nadenken als ik jou was
 
Geen geld maar wel een gare cilinder willen gebruiken? Die Mezoly rommel is het niet waard. Spaar dan ff voor wat fatsoenlijks, en je moet ook meer tanken he.

Als je nu al moet besparen op een cilinder voor dagelijks gebruik die meer benzine verbruikt dan zou ik hier toch maar ff heel goed over nadenken als ik jou was
ja dat tanken maakt me niet uit ik wil gwn beetje meer trekkracht dan een normale 50cc kwil geen extreme scooter ofzo
 
Beter 40 Euro meer betalen voor een DR70,
dat rijd een stuk beter en gaan ook een stuk langer mee en is zuiniger.
Elke 10.000 km een nieuwe zuiger monteren op de DR70 en het setje gaat 30 of 40.000 km mee,
wat die Mezoly bij lange na niet gaat uit houden.
Dus dan ben je met die DR70 al snel voordeliger uit dan de Mezoly .
Ook onderweg veel betrouwbaarder want iemand moet gek doen om een DR70 vast te laten lopen,
wat bij Mezoly niet zo moeilijk is.
 
Last edited:
ja het is ook gwn om wat mee te kloten drm wil ik er niet te veel geld aan uit geven
Beter 40 Euro meer betalen voor een DR70,
dat rijd een stuk beter en gaan ook een stuk langer mee en is zuiniger.
Elke 10.000 km een nieuwe zuiger monteren op de DR70 en het setje gaat 30 of 40.000 km mee,
wat die Mezoly bij lange na niet gaat uit houden.
Dus dan ben je met die DR70 al snel voordeliger uit dan de Mezoly .
Ook onderweg veel betrouwbaarder want iemand moet gek doen om een DR70 vast te laten lopen,
wat bij Mezoly niet zo moeilijk is.
 
Stationair ook even afstellen, maarja wat maakt het uit als je er maandag een 70cc onder legt.

Deel eens foto's van dat blok.
Als je 2 accounts aan kan maken en 3 topics ben ik wel benieuwd in welke toestand deze scooter is.
Wss ook geen bouwjaar 2005, maar in 2005 op kenteken gezet.
 
Back
Top