70cc mhr stotterd bij half gas

Ime

New Member
Hoi

Ik rij een Peugeot speedfight 2 lc
Nu heb ik via via te horen gekregen dat ik op een bougie b10hs moet rijden. Deze heb ik er nu inzitten maar de bougi kleurt niks. Een gebruikte br8hs kleurt wel koffie bruin. Maar als ik 20km op een nieuwe bougie rij (b10hs)begint die bij half gas soms te stotteren. Heeft iemand hier ervaring mee of doe ik iets verkeerd? Hieronder mijn setup.

cilinder: malossi mhr 70cc lc
Carburateur: dellorto 19mm sproeier 95 + polini powerfilter.
overbrening. Multivar en delta clutch.
Standaard ontsteking

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Zoek eerst eens uit welke bougie de goeie is, dan kan je gewoon op t internet vinden welke bij je mhr cilinder past. Want met een hittegraad 8 heb je nog een keer een gat in je zuiger....
 
Zoek eerst eens uit welke bougie de goeie is, dan kan je gewoon op t internet vinden welke bij je mhr cilinder past. Want met een hittegraad 8 heb je nog een keer een gat in je zuiger....
Beste maxo bedankt voor je reactie!

zoals ik zei hoor en lees ik dat ik een b10hs bougie moet hebben. Maar deze geeft bijna tot geen kleur naar een 40km gereden te hebben. Kan het ook iets anders zijn?
 
Beste maxo bedankt voor je reactie!

zoals ik zei hoor en lees ik dat ik een b10hs bougie moet hebben. Maar deze geeft bijna tot geen kleur naar een 40km gereden te hebben. Kan het ook iets anders zijn
Beste maxo bedankt voor je reactie!

zoals ik zei hoor en lees ik dat ik een b10hs bougie moet hebben. Maar deze geeft bijna tot geen kleur naar een 40km gereden te hebben. Kan het ook iets anders zijn?
probleem bij half gas is vaak de gasnaald. lager als dat mogelijk is. clipje omhoog dus
 
Back
Top