70cc maakt overtoeren

Setup

70cc airsal cilinder Vlindepoort
24mm polini PWK
Doppler Krukas Volle Wangen pen 10
Polini highspeed set
Polini half poulie
Rooie malossi drukveer
Blauwe polini trekveren


Mijn 70cc maakt overtoeren als die richting ze top gaat en dit probleem heb ik eigenlijk al toen ik de uitlaat vervangen heb van een yasuni carbon r editie naar een yasuni c16 kevlar uitlaat. Eerst dacht ik dat het te maken had met mijn carburateur. Maar na hem zo veel mogelijk af proberen te stelen veranderende er eigenlijk bijna niks. Toen heb ik nog een beetje lopen kloten met rolletjes. Trekveertjes. En drukveeren maar daar werdt het ook niet beter op. En nu is mijn vraag wat kan ik het beste doen om er voor te zorgen dat ie geen overtoeren meer maakt?.
 
Advertisement - register to remove this

Zo ver ik weet is dat niet gedaan. Heb niet super veel aan de scooter gedaan na dat ik hem over gekocht heb. Ik ben er ook niet zo veel mee bezig geweest sinds augustus 2023.
Mocht je er nog aan beginnen zou ik een lichtere drukveer pakken, probeer een paarse of gele.
24mm en c16 zijn ook iets te veel van het goede. Als ik jou was zou ik proberen het spruitstuk en carb te ruilen voor een 19mm dan stelt het geheel vaak ook wat makkelijker af
 
Back
Top