70cc gaat maar 60km/u

Snorneos

New Member
Ik heb op mijn yamaha neos 2takt een 70cc polini en een tecnigas silent pro pijp geplaats maar hij gaat maar 60 ik heb een 19mm delortho en een 80 sproeier ik heb rollen van 6g ik zou hem graag rond de 80-90 hebben moet ik nog iets aanpassen of afstellen? Al de rest is origineel

Advertisement - register to remove this

Enterprise

Active Member
Ik heb de uitlaat die je hebt even opgezocht en dat is als ik het goed heb een 50cc uitlaat. Misschien is hij wel geschikt voor 70cc maar daar lever je waarschijnlijk een hoop power en snelheid in.

Zijn die polini cilinders niet erg hoogtoerig trouwens?

Aangezien je aangeeft dat deze brommer niet op de openbare weg gaat raad ik je aan een terugloop pijpje te pakken. Dan zul je de 80-90 wel kunnen halen. Met zo'n pijp als wat je nu hebt gaat dat niet goed komen ben ik bang.

Mocht je toch stiekem ermee op de openbare weg rijden en daarom geen terugloop hebben zodat je niet opvalt bij de blauwe vrienden dan is dat natuurlijk je eigen keus maar verstandig vind ik het niet, en 60 zou ik dan ook al veels te hard vinden. Maar goed, je bent waarschijnlijk oud en verstandig genoeg om die keuze zelf te maken dus weet je ook wat de gevolgen zijn hoop ik.

Instnt

New Member
nu heb je hoogstwaarschijnlijk idd een 50cc uitlaat op een 70cc, dus word ie best hard afgeknepen. Met een 70cc terugloop is de 80 á 90 wel te halen.
draag wel een helm hahah

Advertisement - register to remove this