This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden 70cc AC complete set.. EN 70cc uitlaat..

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
Voor Minarelli AC Horizontaal heb ik hier nog een complete 70cc set liggen.

De set bestaat uit een cilinder , zuiger , pakkingen en bijbehorende kop.

Het is een soort Malossi Sport namaak die zo'n 200 km heeft gedraait (werkelijke km's)

de cilinder is dus amper ingereden , maar vanwege eventuele (hoge)boetes is vervangen door een std 50cc.

de set mag weg voor 60 euro..

verder , zie foto's :






Tevens heb ik nog in de aanbieding een 70cc uitlaat voor Minarelli Horizontaal die op verschillende scooters past ,behalve Aerox! (vanwege de brede velg)

De uitlaat is een eigen fabricaat welke geschikt is voor middel en hoogtoerige 70cc setups , de uitlaat (niet deze maar hetzelfde model) is getest op het circuit. Het is een zeer goed uitlaatje die iig in de reeks C16 zou kunnen passen , mischien nog wel hoger , maar omdat het blok van mijn scooter niet in orde was kan ik geen goeie testresultaten geven maar ik verzeker je dat dit BEHOORLIJK wil lopen!!

leuk voor op straat iig

Het is niet mijn mooiste uitlaat maar zeker niet slecht , en hij is nieuw met een goeie demper met nieuw demperwol etc.

De uitlaat gaat weg voor 75 euro , omdat het niet de mooiste is ..

Hier is de uitlaat te zien onder mijn racescooter (de ophanging achter zit even niet vast omdat ik met een ophoogplaat rijdt)



Ook heb ik wel een filmpje van de draaiende scooter met deze uitlaat :

 
Last edited:
Status
Not open for further replies.