70cc 2ehands goede of slechte koop?

Ice project

Well-Known Member
hallo
weet niet waar ik dit topic moest plaatsen dus dan maar ff hier..
heb een 70cc gezien op marktplaats.nl
maar de cilinder heeft lichte veegjes en de zuiger paar krasjes is dit heel slecht of kan t ermee door? en t is een laagtoerige zou het dan goed zijn om m op een std krukas te zeten die al ong 18000 heeft gereden of is dit af te raden?

hier de link:

http://motor-brommer.marktplaats.nl/onderdelen-scooters/107114240-70cc-peugeot-lc.html
 
Advertisement - register to remove this

een gebruikte cilinder kopen is altijd risicovol , meer dan de helft van wat verkocht word mankeert wel wat aan..

je kunt ook niet altijd zien of een cilinder echt goed is , wil je het echt goed hebben zul je het moeten laten meten met een micrometer.

verder is een nieuwe cilinder ook niet duur , dus ik zou een nieuwe kopen , dan weet je zeker dat het perfect is.

verder is een std krukas niet echt goed voor 70cc , ik persoonlijk zet er altijd een andere krukas in icm 70cc , heb ze al te vaak kapot zien lopen , ook bij peugeot...
 
het gaat niet om de km's , ik heb zo goed als nieuwe krukassen ook wel kapot zien lopen op 70cc..

het is nooit slim om met 70cc te gaan rijden met std as , ligt er ook aan wat voor setup er omheen zit.
 
het gaat niet om de km's , ik heb zo goed als nieuwe krukassen ook wel kapot zien lopen op 70cc..

het is nooit slim om met 70cc te gaan rijden met std as , ligt er ook aan wat voor setup er omheen zit.

aha ok..

maar weet zelf niet of ik een std as heb want de vorige eigenaar had t erover dat hij de krukas en cilinder had vervangen maar hb m nooit gevraagd wat voor krukas erin zat hoe weet ik dan of t een race krukas of een std krukas is?
 
Back
Top