70cc @ 12mm

Hey gasten,

Me 70cc gilardoni komt binnenkort erop. Ik heb m'n membraan gechecked, die moet dus ook nieuw :|. Maar het spruitstuk hoeft niet nieuw of wel? Ik heb een 12 mm carb, en het daarbij behorende spruitstuk. Die carb kan toch niet meer geven als tot hij aankan? Dus heeft een groter spruitstuk nut @ een 12mm carb en een (polini/malossi) membraan?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Xearo
ander spruitstuk heeft idd geen zin.
maar je gaat toch niet met gila70 @ 12mm rijden8P

Heb nog geen geld voor 17,5. Het kan toch wel, moeilijk afstellen ja... Moet toch nog even sparen dan voor een 17,5. :(
Het kan toch wel ? :) Ken meerderen die 70cc hebben met 12,
 
ik had me op me sr lc met gila70 en 17,5 mm al vrij last van te warm worden dus gauw doorsparen :) eigenlijk zou je eerst die carb etc allemaal moeten kopen en dan pas je cil, vind ik verstandiger ;)
 
dussssss? Hij is AC he, dus als ik nou WEL een 17,5 OF 19mm? koop heb ik dus geen koelingsprobleem? Als ik nou ipv een NGK 9 een NGK10 neem ofzo... Wat zijn de prijzen van een spruitstuk? Zeg nou niet www.scootparts.nl want daar staan geen DO spruitstukken voor de wallaroo... En een DO 17,5 / 19?
 
tusse 20 en 25 euro ong. zijn wel polini opschuif spruistukken krijg je carbon klepjes bij d8 ik. dat is volgens mij het enigste 17.5DO spruistuk.. kan er geen andere vinden ofzo.
 
19, waarom?
- betere koeling voor cil (ik weet uit ervaring dat een 17,5 snel problemen geeft bij 70cc AC)
- zorgt ook voor iets meer power onderin
- leuk voor als je wat anders (sneller) wil, hoef je niet meteen een nieuwe carb te kopen.
:)
 
ander spruitstuk heeft idd geen zin.
maar je gaat toch niet met gila70 @ 12mm rijden8P
Ik heb een 70cc 12mm met een bullet pijp, WAARDELOOS! Loopt voor geen meter, hij valt de hele tijd uit en afstellen heeft geen zin (doet letterlijk niks), GEEN AANRADER!

Heb er niet een 21mm op geprutst STUKKEN BETER!
Post automatically merged:

ander spruitstuk heeft idd geen zin.
maar je gaat toch niet met gila70 @ 12mm rijden8P
Ik heb een 70cc 12mm met een bullet pijp, WAARDELOOS! Loopt voor geen meter, hij valt de hele tijd uit en afstellen heeft geen zin (doet letterlijk niks), GEEN AANRADER!

Heb er niet een 21mm op geprutst STUKKEN BETER!
 
Back
Top