Originally posted by Big B NRG
me cilinder (team 70) en carter waren al aardig op maat...daar kon heel weinig vanaf...wat zou ik nog meer kunnen veranderen...
Flow ed. Staat in topics...
Ik heb gelezen dat je de uitlaatpoort kan polijsten...kan je dat spijltje nog kleiner maken...of minder lang?
Mwach spijltje zou ik zo laten. Wil je meer poortoppervlak verbreeddan je poort gewoon IETSJE. En polijsten kan idd verwachten er niet veel van ,niks eigenlijk...
en de uitlaatpoort zelf groter maken een mm ofzo? (hier heb ik nix over gevonden)
Nou hier staat het forum vol van, je kan op ZOveel manieren je uitlaatpoort aanpassen, is gewoon even rondkijken naar poortmapjes enzo
Dus wie heeft er antwoorden voor mij(zinnig graag)
Originally posted by Hessman
Ik zou 1 tot 1,5 hoger gaan in je uitlaatpoort...maak het niet al te extreem... 21,5 mm is de max...daarna is het: Hap !..
Breder zou ik ongeveer 5, 6mm breder gaan...
Maar het beste is natuurlijk gewoon een poortmapje zien te krijgen...en beetje rond informeren want het beste is voor die team,.
Originally posted by DoiF
Als je maar zorgt dat je je Spijl teruglegt..
Originally posted by Ufo
Als je nog nooit een alu cilinder met nicasilwnad hebt getuned zou ik niet met een mhr beginnen...