70 cc op mijn cpi

CPI Jarno

New Member
Goedemiddag,

Ik wil een 70 cc malossi cilindertje en een grotere carburateur op mij CPI Aragon GP (45km) zetten.
Ik weet niet hoe hard de scooter gaat lopen maar wat zijn hier eventueel de gevolgen van als ik gepakt word?

Ik heb rijbewijs am-b, ik weet niet of dat ook nog wat uitmaakt.

Dankjewel!
 
Advertisement - register to remove this

Bijgevoegde Foto is een Laagtoerige 70Cc Malossi Cilinder , ideaal voor straat gebruik / dagelijks gebruik .

Maar wat ik vroeg ? ... wat is je Doelstelling ... je Eisen / wensen van je Scooter ... je kan het zo gek maken als je wil , echter moet je wel met duidelijke wensen / vragen komen .
 
Nice, hoe hard loopt die van jouw daarmee?
Wat zijn dan de consequenties als ik gepakt word, kan ik hierdoor ook eventueel mijn auto rijbewijs kwijt raken?
 
Ik heb er ook een ontgrensde Yasuni R onder zitten , mijn Scooter loopt 95 Km/u ...

Binnen de bebouwde kom moet je rustig aan doen , indien je veel 30 Km/u zone`s heb .
Buiten de bebouwde kom mag je 45 Km/u , als je 75 echte Km`s rijd met correctie er af ben je je rijbewijs kwijt, en mag je ook geen auto meer rijden .

Maarja ... dat is de sport , en de snelheid zit altijd nog in je rechterhand , een 70Cc laagtoerig en geen toeren jankert, waarme je opvalt .
 
Back
Top