70 cc malossi

Advertisement - register to remove this

Ja man past op je std as, en als die niet teveel gelopen heeft kun je die er gewoon in laten. Een leuk cilindertje maar niet al te snel
 
dit is gewoon een gietijzere cilinder :)
laagtoerig dus..
beter koop je dan een DR70, scheelt een hoop geld en je heb nagenoeg hetzelfde :)
en dit soort cilinders kunnen gewoon op een ori as :)
wel goed afstellen anders loopt het zooitje natuurlijk vast..
en 12mm kan.. 17,5mm is beter :)
 
Okej, ja heb al een 17,5 mm carb. en hoe zit het me de koppeling? of hoeven er alleen maar andere trek en druk veertjes in... geel ofso?
 
Let wel even op of je een 12pen of een 10pen cilinder koopt, aangezien minarelli horizontaal standaard pen10 heeft..

Ik ben persoonlijk van mening dat 't wel KAN op een originele krukas, maar 't is natuurlijk altijd 'beter' om bijv. een power1 asje erin te zetten...
 
Ja man past op je std as, en als die niet teveel gelopen heeft kun je die er gewoon in laten. Een leuk cilindertje maar niet al te snel

hoeveel km''s boeit dus geen ruk...

een std as is niet gemaakt om deze krachten aan te kunnen , sommigen hebben geluk en het blijft heel , ik heb echter genoeg kapotte assen gezien die kapot gingen door een 70cc..

en het aantal km's is wel het laatste wat daarmee te maken had..
 
jammer dat je bij scootparts kijkt , maargoed..

een malossi krukas is echt niet nodig , je kunt zo 70 euro besparen voor iets anders..
 
de site is wel goed , de lui erachter IMO wat minder..

mja , dat is een andere duscussie , hoor ik hier niet te voeren ;)

ik zou gewoon een Rito , Powerone of Doppler asje nemen .
 
Een setje lagers en keerringen, aangezien je deze beter meteen mee kunt vervangen..
Maar als je nog nooit je krukas hebt vervangen dan zul je ook een vliegwieltrekker nodig hebben, en een paar goeie sleutels om je vario etc, los te halen...

Lagers en keerringen kun je btw (bijna) overal halen, bij euroscooters.nl of xshparts.nl etc, etc...
 
Back
Top